اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی:

نیازمندی‌های درمانی دو شهرستان سقز و بانه به وزیر بهداشت ابلاغ شد

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای که با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتیم، موارد مورد نیاز درمانی بانه و سقز را از وزیر درخواست کردیم.

نیازمندی‌های درمانی دو شهرستان سقز و بانه به وزیر بهداشت ابلاغ شد

محسن بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بانه، از جلسه حضوری با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی خبر داد و اظهار کرد: تقاضای کمک و مساعدت مجدانه از قاضی‎زاده هاشمی برای اتمام هرچه سریع‌تر بیمارستان‌های در دست احداث شهرستان‌های سقز و بانه را کرده‌ایم چون بیمارستان‌های فعلی هر دو شهرستان فرسوده هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمندی به دستگاه لاپاراسکوپی برای شهرستان سقز و دستگاه pcni و رادیولوژی دیجیتال از دیگر مواردی بود که از وزیر بهداشت و درمان درخواست شده است.

بیگلری اظهار داشت: درخواست جذب فوق‌تخصص آنکولوژی برای ایجاد محل شیمی‌درمانی در سقز و جذب متخصص جراحی مغز و اعصاب و مجهز کردن اطاق عمل و بخش جراحی مغز و اعصاب برای شهرستان سقز با توجه به نیاز شدید شهرستان‌های بانه و سقز را کرده‌ایم.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی از درخواست برای تأمین دستگاه سونوگرافی و سونولوژیست با توجه به نیاز شدید مردم  شهرستان بانه و تقاضای جذب چند پرسنل آزمایشگاه و پرستار برای بیمارستان‌های سقز و بانه و درخواست 800 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز آشپزخانه بانه خبر داد.

انتهای پیام/79003/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول