اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گنبدکاووس:

گفتمان‌سازی انقلابی بزرگترین راه مقابله با فتنه است/ نفی دوقطبی‌های جناحی رسالت انقلابیون است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به نقش فتنه‌گران برای ضربه زدن به ولایت و رهبری، گفت: گفتمان‌سازی انقلابی بزرگترین راه مقابله با فتنه است.

گفتمان‌سازی انقلابی بزرگترین راه مقابله با فتنه است/ نفی دوقطبی‌های جناحی رسالت انقلابیون است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی لشکر بلوکی بعداز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با محکوم کردن فتنه سال 88، اظهار کرد: بزرگترین مشکل فتنه گران و دشمنان انقلاب همواره در تحلیل نادرست و عدم فهم جایگاه ولایت در کشور و رابطه امام و امت در ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه امت اسلامی حاضر هستند حتی جان خود را در مسیر پاسداری از حریم ولایت فدا کنند، افزود: دشمنان خارجی و مزدوران داخلی هیچ‌وقت نتوانستند جایگاه عظیم و رفیع ولایت را در قلب و باور راستین ملت ایران درک کنند و به همین دلیل همیشه دچار اشتباه محاسباتی در طراحی نقشه‌های شوم خود علیه انقلاب اسلامی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس خطاب به انقلابیون و کسانی که قصد دارند با فتنه گران مبارزه کرده و اندیشه وهم آلود و خبیث آنان را از فضای جامعه به کلی دور کنند گفت: در مسیر مبارزه با فتنه و فتنه‌گران نکته مهم و اساسی که همه ما باید به آن توجه کنیم این است که 9 دی و حماسه ملت را سیاسی و حزبی نکنیم و مقابله با آن را نیز مخصوص گروه و عده‌ای خاص ندانیم.

انشقاق میان نیروهای انقلاب خطرآفرین است

لشکر بلوکی ایجاد انشقاق میان نیروهای وفادار به نظام و انقلاب و مردم عزیز ایران اسلامی را بزرگترین کمک به فتنه گران و دشمنان نظام دانست و تاکید کرد: حفظ اتخاد و یکپارچگی در جامعه و نفی دوقطبی‌های سیاسی و جناحی یکی از مهم‌ترین راهبردها در مبارزه با فتنه و توطئه‌های دشمنان خارجی و مزدوران داخلی است.

وی بر لزوم حرکت گسترده و عمیق نیروهای وفادار به انقلاب و رهبری به سمت گقتمان‌سازی بر محور منظومه فکری رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و ادامه داد: اگر در گیر و دار فضاهای سلبی از فعالیت‌های ایجابی از جمله تبیین فرمایشات و منویات رهبر فرزانه انقلاب و تبدیل آنها به گفتمان عمومی در بطن جامعه غفلت کنیم قطعا بار دیگر فضا را برای جولان فتنه‌گران مهیا ساخته‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به اینکه فتنه از صدر اسلام تا به امروز همواره در بدنه حرکت‌های اصیل و انقلابی به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: هرگاه نیروهای انقلابی در استحکام بخشیدن به فضای گفتمانی و استدلالی در جامعه اسلامی کم‌کاری کردند و فضا را برای مذهبی نماهایی که در لباس خدمت به انقلاب تیشه به ریشه آن باز کردند، شاهد بوده‌ایم که فتنه‌ها یکی پس از دیگری به وقوع پیوسته است.

حضور مردم در 9 دی امسال سیلی محکمی بر صورت دشمنان انقلاب اسلامی بود

لشکر بلوکی با تقدیر از حضور گسترده و باشکوه مردم گنبدکاووس همگام و همپای با مردم شریف ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: این حضور باشکوه و انقلابی بار دیگر سیلی محکمی بر صورت دشمنان نظام و انقلاب اسلامی زد و به آنها یادآور شد که مردم این دیار که با خون سرخ شهدای خود پای طومار دلدادگی و عشق به انقلاب را امضا کرده‌اند هرگز حاضر نمی‌شوند در رنگ بازی‌های فتنه گون دست از حمایت و حراست از انقلاب و میهن خود بردارند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب محل تجمع در کنار مضجع نورانی و مقدس شهید گمنام مدفون در حوزه علمیه منتظریه گنبدکاووس به دلایل خاصی بوده است، افزود: با انتخاب این مکان تلاش کردیم تا بار دیگر ضمن تاکید بر پیوند حوزه با مردم و ورود تحلیل و سیاست بیش از گذشته به حوزه‌ها، تجدید بیعتی نیز با شهید عزیز و گمنامی که به تازگی در این مکان مورد تشییع و تدفین قرار گرفت صورت بگیرد.

گفتنی است علی لشکر بلوکی در انتهای این گفت و گو ضمن تشکر از اهالی رسانه و مطبوعات گنبدکاووس به پاس پوشش رسانه‌ای برنامه‌های اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان به ویژه کنگره رزمندگان استان گلستان تلاش‌های آنان را رکن اساسی در فرهنگ سازی برآمده از این اجلاسیه دانست.

انتهای پیام/83014/ن40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول