اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در گفت‌وگو با یک روزنامه چاپ جمهوری چک

مشاور اسد: واشنگتن حامی تروریسم و اروپا هم در سایه آن است

مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور سوریه اعلام کرد آمریکا و کشورهای اروپایی حامی تروریست‌ها در سوریه هستند و اگر وتوی چین و روسیه نبود آنها قصد ورود به جنگی مستقیم علیه سوریه را داشتند.

مشاور اسد: واشنگتن حامی تروریسم و اروپا هم در سایه آن است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بثینه شعبان» مشاور رسانه‌ای «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه اعلام کرد آمریکا و در سایه آن، کشورهای اروپایی به استثنای «چک» از تروریست‌ها در سوریه حمایت می‌کند و انگلیس و فرانسه بیشترین حجم خصومت علیه سوریه را در بین کشورهای اروپایی از خود نشان داده‌اند.

شعبان در گفت‌وگویی با روزنامه « لیتیرارنی نوفینی» چاپ جمهوری چک گفت: غرب به دنبال ورود به یک جنگ مستقیم علیه سوریه بود اما وتوی چین و روسیه و نیز تصمیم سوری‌ها برای فداکاری در راه وطن ، این جنگ را متوقف کرد.

مشاور رسانه‌ای اسد تصریح کرد:  آزادسازی حلب از تروریسم، در مسیر جنگ تروریسم علیه سوریه تحولی شکل داد؛ نبرد حلب بسیار سخت و دشوار بود زیرا حلب نزدیک به ترکیه بود و این کشور تروریست‌ها را می‌فرستاد و آنها را با پول وسلاح پشتیبانی می‌کرد به نحوی که آشکارا می‌توان از خصومت ترکی علیه شهر حلب و کل سوریه سخن گفت.

بثینه در پایان گفت قطر، عربستان و ترکیه از کشورهای اصلی حامی تروریست‌ها در سوریه هستند و آمریکا پوشش فعالیت آن در سوریه را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ص
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول