اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

صحت ارائه‌ خدمات ثبت احوال از صحت خدمات بانکی مهم‌تر است/ ثبت احوال جایگاه مهمی در برگزاری انتخابات دارد

استاندار اصفهان گفت: صحت ارائه‌ خدمات ثبت احوال بسیار مهم و اساسی بوده و از صحت خدمات بانکی نیز مهم‌تر است، در سال‌های اخیر کارها در این اداره به سمتی رفته که با سرعت لازم و تکنولوژی روز همراه بوده و کمترین مشکلات را داشته است.

صحت ارائه‌ خدمات ثبت احوال از صحت خدمات بانکی مهم‌تر است/ ثبت احوال جایگاه مهمی در برگزاری انتخابات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار مدیرکل ثبت احوال و برخی از معاونان این اداره‌کل به مناسبت روز ملی ثبت احوال، اظهار داشت: مراسم‌های بزرگداشت معمولاً با سه هدف اصلی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این هفته‌ها باید فعالیت سازمان‌ها که ممکن است در طول سال کمتر به آن پرداخته شود و مورد غفلت قرار گیرد مورد توجه قرار داده شود و مردم توجه ویژه‌ای به آن نهاد و سازمان داشته باشند و این بسیار مهم است.

استاندار اصفهان تأکید کرد: در این هفته باید مجریان این ادارات شبانه‌روز در جهت جایگاه این اداره‌کل، اهمیت و اثرگذاری آن نهاد تبلیغ کنند.

زرگرپور بر لزوم اطلاع‌رسانی از اثرگذاری و نوع خدمات به مردم تأکید کرد و گفت: مردم باید به‌طور کامل با جایگاه ثبت احوال و فعالیت‌های آن آشنا شوند و پس از این هفته مردم اطلاعات زیادی در این خصوص داشته باشند.

وی با بیان اینکه نهادها و دستگاه‌ها در طول یک سال فعالیت‌ها و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند، بیان داشت: برگزاری هفته‌ها و بزرگداشت‌ها باعث می‌شود که خدمات، برنامه‌ها و فعالیت‌ها برای مردم توضیح داده شده و نتایج این خدمات برای مردم تشریح شود.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه باید برنامه‌های سال آتی نیز برای مردم تبیین شود، ابراز کرد: بیان برنامه‌ها برای اطلاع از اینکه چقدر توانسته‌ایم در رسیدن به اهداف خود موفق باشیم، ضروری است.

زرگرپور اضافه کرد: در این هفته مردم نیز فرصت پیدا خواهند کرد که نقطه نظرات مثبت و منفی خود را ذکر کنند که حتماً باید توجه ویژه‌ای به این نقطه نظرات داشته باشیم؛ این نقطه نظرات باعث می‌شود کارها با غنا و کیفیت بیشتری صورت گیرد.

وی به بیان اهمیت و جایگاه ثبت احوال پرداخت و ادامه داد: ثبت احوال در حقیقت جزو وزارت کشور و استانداری است و نسبت به دیگر دستگاه‌ها از جایگاه خاصی برخوردار است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه صحت خدمات ثبت احوال از صحت خدمات بانکی نیز مهم‌تر است، گفت: صحت ارائه‌ خدمات ثبت احوال بسیار مهم و اساسی است و در سال‌های اخیر کارها در این اداره به سمتی رفته که با سرعت لازم و تکنولوژی روز همراه است و کمترین مشکلات را داشته و با گذشته‌ خود فاصله‌ زیادی گرفته است.

زرگرپور به انتخابات پیش‌رو اشاره و خاطرنشان کرد: ثبت احوال در مسائل انتخابات یک رکن اصلی است و جایگاه بسیار مهمی در برگزاری انتخابات دارد و می‌تواند مؤثر، کارا و تعیین کننده باشد.

انتهای پیام/63061/پ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول