اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت آینده صورت می‌گیرد

بارش برف و باران در خراسان جنوبی

کارشناس سازمان هواشناسی خراسان جنوبی گفت: طی 24 ساعت آینده هوای استان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش برف و باران و به تدریج با کاهش ابر و تشکیل مه در ارتفاعات همراه است.

بارش برف و باران در خراسان جنوبی

رضا برهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: طی 24 ساعت آینده هوای استان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش برف و باران و به تدریج با کاهش ابر و تشکیل مه در ارتفاعات همراه است.

کارشناس سازمان هواشناسی خراسان جنوبی گفت: دمای استان در این مدت پنج تا شش درجه کاهش پیدا می‌کند و همچنین تشکیل مه در ارتفاعات استان قابل انتظار است.

وی با اشاره به میزان بارش‌ها در 24 ساعت گذشته در استان، افزود: در شهرستان‌های فردوس 0.4 میلی‌متر، قاین 0.3 میلی‌متر، سرایان 3.6 میلی‌متر، طبس 2.6 میلی‌متر و بشرویه 0.7 میلی‌متر بارش به ثبت رسیده است.

برهانی تصریح کرد: خوسف با دمای 17 درجه بالای صفر گرمترین و قاین با دمای هفت درجه زیر صفر سردترین شهرهای استان در 24 ساعت گذشته بوده‌اند، همچنین حداقل دمای مرکز استان در این مدت پنج درجه بالای صفر و حداکثر دما نیز 25 درجه بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/69034/ت10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول