اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

ظریف و سردار دهقان وارد مسکو شدند +عکس

وزیر امور خارجه و وزیر دفاع ایران به منظور شرکت در نشست‌های سه‌جانبه وزرای خارجه ایران، ترکیه و روسیه و نشست دوجانبه وزرای دفاع ایران و روسیه دقایقی قبل وارد مسکو شدند.

ظریف و سردار دهقان وارد مسکو شدند +عکس

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و سردار حسین دهقان وزیر دفاع کشورمان که برای شرکت در نشست‌های سه‌جانبه وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه و نشست دوجانبه وزرای دفاع ایران و روسیه صبح امروز راهی مسکو شده بودند، دقایقی قبل وارد این شهر شدند.

 

 

قرار است نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه و همچنین نشست دوجانبه وزرای دفاع ایران و روسیه درباره تحولات سوریه و به ویژه آخرین وضعیت حلب امروز (سه‌شنبه) در مسکو برگزار شود.

ظریف و لاوروف قرار است ساعت 12:30 به وقت تهران دیداری دوجانبه داشته باشند.

مهدی سنایی سفیر ایران در مسکو روز گذشته درباره این سفر عنوان کرد: در این سفر برنامه دیدارهای دوجانبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و سردار حسین دهقان وزیر دفاع ایران با همتایان روس‌شان تنظیم شده است.

وی افزود: علاوه بر این دیدار سه‌جانبه وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه نیز برنامه‌ریزی شده است.

سفیر ایران در مسکو خاطرنشان کرد: روابط دوجانبه در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و دفاعی و امنیتی و همچنین موضوع خاورمیانه و سوریه و همکاری‌های منطقه‌ای از جمله محورهای مورد مذاکره در دیدارهای مختلف وزرا خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول