اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

یک مسئول نظامی سوریه در گفت‌وگو با فارس خبر داد

عملیات ارتش سوریه برای تامین امنیت بزرگراه حرستا در ریف دمشق

یک مسئول نظامی سوریه از آغاز عملیات نظامی یگان‌های ارتش سوریه و متحدانش به منظور تامین امنیت بزرگراه حرستا و هدف‌گیری تروریست ها در اطراف دوما خبر داد.

عملیات ارتش سوریه برای تامین امنیت بزرگراه حرستا در ریف دمشق

یک مسئول نظامی سوریه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه از آغاز عملیات نظامی محدود یگان های ارتش سوریه و متحدانش در ریف دمشق خبر داد.

وی تاکید کرد: این عملیات با هدف تامین امنیت کامل بزرگراه حرستا انجام می شود تا مسیر برای عبور و مرور وسائط نقلیه باز شود که به نوبه خود تسلط ارتش بر جاده بین المللی دمشق-حمص را نیز تقویت می کند.

این مسئول سوری با بیان اینکه عملیات مذکور از ایستگاه سوخت الامان با الله به سوی مزارع دوما در محور مزارع الصمادی آغاز شده افزود: نیروی هوایی ارتش سوریه تحرکات گروه های تروریستی جیش الاسلام در این منطقه را هدف گرفت که با کشته و زخمی شدن چند نفر از آنها همراه شد.

منبع سوری تصریح کرد: منطقه واقع بین پل ضاحیة الأسد تا ایستگاه سوخت رحمه که مسافتی بالغ بر یک کیلومتر است از یک سال پیش به روی عبور و مرور خودروها بسته بود چون تروریست های جیش الاسلام که در مزارع همجوار آن مستقر بودند این جاده را هدف می گرفتند اما عملیات مذکور با هدف بازگشایی مسیر و تامین کامل امنیت پیرامون آن انجام می شود.

وی افزود: همزمان ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی این کشور در حال تکمیل عملیات نظامی خود در مزارع الحجاریه و مزارع عالیه در همجواری دوما، بزرگ ترین پایگاه تروریست های جیش الاسلام در غوطه شرقی دمشق است.

همزمان ارتش و متحدانش تروریست ها در محورهای الشیفونیه در شرق شهر دوما و همچنین حوش الظواهره را هدف گرفته است تا این منطقه و مزارع پیرامون آن را از تروریست ها بازپس بگیرد.

ارتش سوریه همچنین پس از رهگیری تحرکات عناصر تروریستی جبهه النصره و گروه های موسوم به جنبش احرار الشام در ارتفاعات شرقی شهر زبدانی در 45 کیلومتری شمال غرب شهر دمشق آنها را هدف گرفت که با نتایج موفقیت آمیزی همراه شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول