اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور‌خیریه خراسان جنوبی:

5 اسفندماه؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره وقف خراسان جنوبی اعلام شد

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری» در استان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره پنجم اسفندماه است.

5 اسفندماه؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره وقف خراسان جنوبی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسن مومنی با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری» در خراسان جنوبی، اظهار کرد: این جشنواره در بخش فیلم، نماهنگ، برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی و تیزر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آثار ارائه شده به دبیرخانه جشنواره باید حداکثر از تاریخ یکم فروردین‌ماه سال 92 به بعد تولید شده باشند، بیان کرد: شرکت در جشنواره محدودیت سنی ندارد و ثبت‌نام در سایت جشنواره برای تمام شرکت‌کنندگان در جشنواره الزامی است.

معاون فرهنگی ادره‌کل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی افزود: آثاری که پس از مهلت تعیین شده تحویل دفتر جشنواره شود، در مسابقه شرکت داده نمی‌شود.

مومنی با بیان اینکه موضوعات و عنوان‌های اصلی پیشنهادی جشنواره شامل مسائل مرتبط با وقف و تعامل جامعه و شهروندان با این سنت‌حسنه است، عنوان داشت: یکی از محورها در بخش وقف و محیط زیست بوده، زیرا نقش وقف در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی تأثیر دارد.

وی ادامه داد: موضوعات این بخش در قالب نقش وقف در آموزش مسائل زیست‌محیطی به عموم شهروندان، نقش وقف در حفظ محیط زیست، وقف نقاشی‌های دیواری و فرهنگ‌سازی در محیط زیست است.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، وقف سلامت و درمان را یکی دیگر از محورهای جشنواره عنوان کرد و گفت: کمک به بیماران خاص، گسترش مراکز تخصصی درمان، بروز‌رسانی تجهیزات بیمارستانی، اطلاع‌رسانی و پیشگیری از بیماری‌های خاص، بهبود شرایط روحی و روانی بیمار و خانواده بیمار از جمله موضوعات این بخش است.

انتهای‌پیام/69033/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول