اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی:

سرما در خراسان جنوبی شدت می گیرد/ پیش‌بینی بارش برف در جنوب و جنوب شرق استان

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سرمای هوا در استان تا آخر هفته ادامه دارد، گفت: شدت سرما در روزهای چهارشنبه تا جمعه بیشتر می‌شود.

سرما در خراسان جنوبی شدت می گیرد/ پیش‌بینی بارش برف در جنوب و جنوب شرق استان

رضا برهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: شب گذشته سردترین نقاط خراسان جنوبی سربیشه با منفی 10 درجه و گرم‌ترین نقاط نهبندان و طبس با مثبت 12 درجه بوده است.

وی با بیان اینکه حداقل دمای بیرجند در شب گذشته منفی هفت درجه و حداکثر آن هشت درجه بالای صفر بوده است، تصریح کرد: امشب نیز حداقل دما در مرکز خراسان جنوبی هشت درجه زیر صفر و حداکثر دما مثبت هفت درجه پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سرمای هوا در استان تا آخر هفته ادامه دارد، یادآور شد: شدت سرما در روزهای چهارشنبه تا جمعه بیشتر می‌شود.

برهانی افزود: وضعیت امروز هوا در خراسان جنوبی کمی ابری گاهی با افزایش ابر، وزش باد و تداوم سرما پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت آینده بارندگی در استان وجود ندارد، گفت: از چهارشنبه بعد از ظهر در نقاط جنوب و جنوب شرق استان بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: به کشاورزان توصیه می‌شود سیستم‌های تهویه گلخانه‌ها و محیط‌های بسته را چک کنند و اگر کشت‌های پاییزه دارند از کود پتاس با مشورت کارشناسان جهاد کشاورزی استفاده کنند و همچنین به آبیاری مزارع به منظور جلوگیری از سرما توجه کنند.

انتهای پیام/69027/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول