اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان یزد:

بهزیستی یزد در 15 موضوع آسیب‌های اجتماعی به ارائه خدمت می‌پردازد

مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: بهزیستی در 15 موضوع آسیب‌های اجتماعی نقش دارد و خود را موظف می‌داند علل و عوامل را شناسایی و بر اساس آن خدمت داشته باشد.

بهزیستی یزد در 15 موضوع آسیب‌های اجتماعی به ارائه خدمت می‌پردازد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان یزد، جلیل عفتی در نشست کارشناسان پیشگیری سازمان بهزیستی اظهار داشت: هر چند تا به امروز در پیشگیری از اعتیاد موفقیت‌های خوبی حاصل شده اما تا رضایت کامل فاصله داریم و باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: باید بتوانیم از همراهی و مشارکت مردم و موسسات استفاده کنیم و قدم‌های رو به جلو در راه رسیدن به اهداف پیشگیری از اعتیاد برداریم و این مشارکت می‌تواند به عنوان یک ظرفیت توانمند و اثرگذار مورد استفاده قرار گیرد.

عفتی ادامه داد: اگر به ریشه آسیب‌های اجتماعی توجه نکنیم به بیراهه رفته‌ایم و آنچه انجام می‌دهیم تناسب نخواهد داشت و خروجی آن مثبت نخواهد بود و برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید اصلاح امور و الگوها صورت گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد به نقش بهزیستی در آسیب‌ها اشاره کرد و گفت: ما به عنوان سازمانی که در 15 موضوع آسیب‌های اجتماعی درگیر هستیم، بر خود لازم می‌دانیم و موظف هستیم علل و عوامل را شناسایی کرده و بر اساس آن خدمت داشته باشیم تا با برنامه‌ریزی درست به آیتم‌های مدنظر سازمان دست یابیم.

عفتی اظهار داشت: در موضوع توجه به زندگی و همسرگزینی آنگونه که باید نهادها و متولیان امر اثرگذاری نداشته‌اند و نتیجه آن طلاق‌های رو به رشد است که باید ریشه‌ای و از سطح مدارس و دانشگاه‌ها پیشگیری شود.

انتهای پیام/2464/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول