اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی از محور بیرجند قاین بازدید کرد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مدیران مسئوول، از محور بیرجند قاین بازدید کرد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی از محور بیرجند قاین بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی عصر امروز به همراه فرماندار بیرجند و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در بازدید از باند دوم محور بیرجند_قاین اظهار داشت: دو بانده شدن این محور از سال 1393 آغاز شده است و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: این محور به جاده مرگ شهرت دارد و از وزارت راه و شهرسازی خواست تا رسیدگی‌های لازم را به طور کامل انجام دهد، تا مسافران مشهد مقدس با آسودگی خیال بیشتری در این جاده تردد کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه‌ها برای موفقیت هر چه بیشتر و تسریع در روند حل مشکلات مردم شایسته است که به نمایندگان استان‌ها مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این بازدید اظهار داشت: محور بیرجند_قاین و گناباد 180 کیلومتر است که 100 کیلومتر از آن دو بانده است و 80 کیلومتر آن باقی مانده است که سه پیمانکار برای اتمام این اقدام مشغول به فعالیت هستند.

مهدی جعفری افزود: میزان 900 میلیارد ریال تاکنون برای این مبحث، از محل اعتبارات ملی تخصیص یافته است و تاکنون هفت کیلومتر این مسیر، زیر بار ترافیک رفته است و تا پایان سال جاری 20 کیلومتر آن در سه قطعه زیر بار ترافیک می‌رود.

وی افزود: میزان 500 میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران استان در سال گذشته پرداخت شده است و مبلغ 240 میلیارد ریال در طرح مشترک با خراسان رضوی به پیمانکاران پرداخت می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان داشت: در دولت‌های نهم و دهم اقدامات بیشتری در خراسان رضوی نسبت به خراسان جنوبی انجام شده است و در جاده‌های صعب‌العبور این استان اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است.

جعفری افزود: بعد از استقرار دولت تدبیر و امید و با توجه به خواسته‌های پی‌در پی مردم در این خصوص، تاکنون در مسیر بیرجند به قاین 20 کیلومتر دو بانده شده است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که این طرح بین دو استان خراسان جنوبی و خراسان رضوی مشترک است، امیدواریم با کمک نمایندگان مجلس اعتبار مورد نیاز این طرح،در بودجه سال 1396 و 1397 بیشتر شود.

انتهای پیام/2248/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول