اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پایداری اردبیل:

برخی‌ در مجلس با عوام‌فریبی قصد سرپوش گذاشتن بر فساد میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان دارند

دبیر جبهه پایداری استان اردبیل گفت: برخی‌ در مجلس و دولت درصدد این هستند که با عوام‌فریبی اختلاس و فساد میلیاردی در قالب صندوق ذخیره فرهنگیان را بی‌اهمیت جلوه داده و یا بر آن سرپوش بگذارند.

برخی‌ در مجلس با عوام‌فریبی قصد سرپوش گذاشتن بر فساد میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان دارند

کلام‌الله صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: حقوق و درآمد کم معلمان که از شیر مادر نیز حلال‌تر و گواراتر است به لطف الهی هیچ زمینه خطا و اختلاس و حرام‌خواری بر چنین حق و حقوقی قابل تصور نیست، زیرا این شغل حرفه انبیا است به طوری که نبی مکرم اسلام به معلم بودن در روایات متعدد افتخار می‌کند.

وی افزود: قاطبه فرهنگیان از نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان استان اردبیل مجدانه می‌خواهند با نطق‌های پیش از دستور خود و یا از طریق دیگر مقابل بیانات بی‌‌پایه و دور از منطق مطهری واکنش نشان دهند و پاسخگوی سخنان طرفدارانه او از مفسدان و اختلاس‌کنندگان باشند.

دبیر جبهه پایداری استان اردبیل گفت: برخی‌ها در مجلس و دولت درصدد این هستند که با عوام‌فریبی اختلاس و فساد میلیاردی در قالب صندوق ذخیره فرهنگیان را بی‌اهمیت جلوه داده و یا بر آن سرپوش بگذارند.

صفری ادامه داد: جالب است فرزند شهید مطهری که خود باید به معلم بودن پدر خود افتخار کند به صراحت اعلام می‌کند که در صندوق ذخیره فرهنگیان اختلاسی نبوده بلکه عده‌ای می‌خواهند علیه دولت جوسازی کنند در حالی که ابعاد مختلفی از این فساد و اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان در کنار فیش‌های حقوقی نجومی همچون روز روشن و مبرهن است در حالی که برخی از این آقایان پرده آنها را رد می‌کنند.

مدیر با سابقه جامعه فرهنگیان اظهار کرد: عده‌ای تصور می‌کنند که این روشنگری‌ها هجمه سیاسی علیه دولت و عملکرد آنها است در حالی که همه این موضوعات روشن و شفافی هستند که باید به خواسته و مطالبه فرهنگیان پاسخی متناسب با آن ارائه شود اما جالب است برخی نمایندگان همچون مطهری قبل از نتیجه تحقیق، تفحص و گزارش کمیته‌ها چنین اظهارنظرهایی را انجام می‌دهد.

صفری عنوان کرد: این افراد به چه دلیل می‌خواهند با اظهارنظرهای بی‌اساس و بی‌پایه و دور از عقلانیت و منطق صحبت‌هایی را به میان بیاورند که مغایر با اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی در برقراری عدالت بوده است در حالی که خود مجلس با اکثریت آرا بر تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و غارت 8 هزار میلیارد تومانی از این صندوق رای داده است.

وی ضرورت بررسی اسناد این فساد بزرگ را به صورت شفاف و روشن و از طریق مجلس شورای اسلامی یادآور شد و افزود: در حال حاضر امید فرهنگیان بعد از لطف الهی به مجلس دهم است تا ابعاد مختلفی از این فساد صندوق ذخیره فرهنگیان و اختلاس‌های انجام شده را رو کنند تا افرادی که به دنبال عوام‌فریبی هستند در اهداف خود و در برابر این ملت و جامعه فرهنگیان پشیمان و سرافکنده شوند.

دبیر جبهه پایداری استان اردبیل تصریح کرد: امیدواریم مبنای تصمیم‌گیری‌ها، اظهارنظرها، اخبار، گزارش‌های دقیق در قالب کمیته تحقیق و تفحص باشند و بر همین مبنا نمایندگان اقدام به سخنرانی و اظهارنظر کنند تا با شفافیت تمام برای جامعه فرهنگیان ابعاد این موضوع روشن‌تر شود.

صفری بیان کرد: ما جامعه فرهنگیان انتظار داریم که نمایندگان مجلس بی‌طرف اما بر اساس قسمی که در مجلس یاد کردند به وظیفه قانونی خود عمل کنند و در تحقیق و تفحص ابعاد مختلفی از این تضییع حقوق فرهنگیان را به عنوان یک مطالبه اصلی مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/62001/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول