اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان:

دهیاری‎های گلستان 3 برابر بودجه عمرانی تسهیلات اقتصادی می‎گیرند/بهره‎مندی 6 دهیاری از تسهیلات اقتصادی

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان از پیش‎بینی 100 میلیارد تومان تسهیلات اقتصادی به دهیاری‎های کشور خبر داد و گفت: دهیاری‎ها به ازای ارائه طرح‎های اقتصادی و اشتغالزایی سه برابر بودجه عمرانی تسهیلات اقتصادی می‎گیرند.

دهیاری‎های گلستان 3 برابر بودجه عمرانی تسهیلات اقتصادی می‎گیرند/بهره‎مندی 6 دهیاری از تسهیلات اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی نصیبی عصر امروز در آئین افتتاح پروژه پرورش اسب شهرستان گنبدکاووس که با حضور مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مزین شده است از فعالیت‎های اقتصادی در روستاها حمایت می‎شود.

وی؛ استان گلستان را در پرداخت تسهیلات اقتصادی پیشتاز خواند و تصریح کرد: نرخ سود تسهیلات اقتصادی به دهیاران هشت درصد است و گلستان نخستین استانی است که از این تسهیلات در سطح کشور بهره‎مند شده است.

* 6 دهیاری از تسهیلات اقتصادی بهره‎مند شدند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با بیان اینکه ارائه بسته‎های حمایتی به روستاها به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال است، افزود: تاکنون شش دهیاری با ارائه طرح‎های مختلف که مورد موافقت سازمان دهیاری‎ها قرار گرفته است از تسهیلات اقتصادی بهره‎مند شدند.

به گفته نصیبی؛ هر دهیاری که دارای طرح اقتصادی بوده و در محدوده روستا قرار داشته باشد با اخذ مجوزهای لازم و با مصوبه و تائیدیه بخشداری و فرمانداری می‎تواند از تسهیلات اقتصادی معادل سه برابر بودجه عمرانی برخوردار شود.

وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات اقتصادی به افزایش درآمدزایی و رونق روستا کمک می‎کند، گفت: در حال حاضر تسهیلات اقتصادی به دهیاری‎های دیگلی‎داش مراوه‎تپه، زینب‎آباد رامیان، گز شرقی بندرگز، محمدآباد گرگان و دو روستای دیگر تعلق گرفته است.  

* شرایط برگزاری کورس‎های قهرمانی سوارکاری در گنبدکاووس فراهم شود

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم ضمن خرسندی از افتتاح مرکز پرورش اسب در این شهرستان تصریح کرد: افتتاح این مرکز تقارن مبارکی با برگزاری کورس‎های سوارکاری دارد که امیدواریم شاهد موفقیت‎های بیشتر این صنعت در گنبدکاووس باشیم.

عبدالقدیر کریمی ابراز امیدواری کرد تا پایان این ماه شرایط برگزاری کورس‎های قهرمانی سوارکاری در شهرستان گنبدکاووس با مشارکت‎ همه جانبه مسئولان فراهم شود.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول