اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

نادی در گفت‌وگو با فارس:

طرح حلقه‌های تفسیر قرآن در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن از برگزاری طرح حلقه‌های تفسیری قرآن ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارتقای سبک زندگی قرآنی در تمامی استان‌های کشور برپا می‌شود.

طرح حلقه‌های تفسیر قرآن در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود

مهدی نادی مدیر آموزش سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری حلقه‌های تفسیر قرآن ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، گفت: با توجه به اهمیت ترویج سبک زندگی قرآنی، حلقه‌های تفسیری ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح به موضوعات مختلف سبک زندگی قرآنی می‌پردازند، افزود: در این دوره‌ها کتاب سبک زندگی قرآنی استاد بهرام‌پور که در 5 جلد تألیف شده است، تدریس می‌شود.

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن به محتوای کتاب ارتقای سبک زندگی قرآنی اشاره کرد و گفت: این کتاب شامل 24 موضوع همچون اجابت دعا، حرام‌خواری نوظهور و نگاه قرآن به آن‌ها، نبوت و امامت، روابط خارجی با کفر، قاطعیت در ابراز عقیده و رزق حلال تدوین شده است که در هر جلسه بخشی از آن توسط اساتید مطرح خواهد شد.

نادی با اشاره به اینکه این طرح برای دانشجویان و دانش‌آموزان کشور پیش‌بینی شده است، خاطر نشان کرد: پس از پایان این طرح از شرکت‌کنندگان آزمونی اخذ می‌شود تا سطح توانمندی‌های آن‌ها مورد سنجش قرار گیرد و در نهایت به افرادی که موفق به کسب حد نصاب نمره شوند، گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

به گزارش فارس طرح حلقه‌های تفسیری قرآن ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول