اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

آمریکا با ناامیدی از کودتا در ایران پروژه نفوذ را دنبال می‌کند

امام جمعه موقت یاسوج با بیان این‌که استکبار جهانی هرگز از نفوذ دست‌بردار نیست، گفت: آمریکا با ناامیدی از کودتا در ایران به شدت پروژه نفوذ را دنبال می‌کند.

آمریکا با ناامیدی از کودتا در ایران پروژه نفوذ را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به امامت حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در مصلای امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد. 

امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در خطبه نخست به ثواب وام دادن به مسلمانان اشاره کرد و گفت: وقتی مسلمانی شرح حال خود را برای برادر مومنی توضیح دهد و مشکل برادر مسلمان را مورد توجه قرار ندهیم بهشت برای این گونه افراد در نظر گرفته نمی‌شود.

حسینی‌صدر با بیان این که در هنگام وام گرفتن و قرض گرفتن باید به فکر پرداخت آن باشیم تصریح کرد: اگر چنین قصدی را نداشته باشد پرداخت آن از همان ابتدا حرام است.

امام جمعه موقت یاسوج خاطرنشان کرد: باید در هنگام وام و قرض گرفتن به وفای عهد توجه داشته باشیم و اگر به عهد خود وفا کنیم نیکی در جامعه ترویج پیدا می‌کند.

حسینی صدر به حدیثی از امام صادق اشاره کرد و گفت: کسانی که دیون و قرض خود را پرداخت نکند دزد است و به همین دلیل ائمه و پیامبر(ص) نسبت به این موضوع حساس هستند.

امام جمعه وقت یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به مناسبت‌های مختلف اشاره کرد این ایام مصادف با سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی است که مردم در چهارمین سالگرد رحلت آن عالم بزرگ دین خود را ادا می‌کنند.

وی به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: روز دانش‌آموز را هم در پیش رو داریم که در دفاع مقدس این قشر هم ایفای نقش مهمی کرد.

حسینی‌صدر  به روز 13 آبان و حوادث آن از جمله دستگیری امام در سال 43 اشاره کرد و گفت: رژیم ستم‌شاهی نتوانست ندای حق طلبی امام را تحمل کند.

وی از انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی در این روز به عنوان یکی از کارهای ماندگار در تاریخ انقلاب یاد کرد و گفت: مخالفت استکبار با نظام اسلامی به خاطر مسلمان بودن ما نیست بلکه به دلیل عدم تبعیت از آنها است.

حسینی‌صدر به جهاد کبیر مورد نظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: استکبار به دنبال محو و نابودی تفکر اصیل اسلامی و بیداری اسلامی است و آن‌ها به شدت به دنبال وانمود کردن توقف بیداری اسلامی هستند.

امام جمعه موقت یاسوج انحراف در بیداری اسلامی را خواست دشمن دانست و افزود: به قول مقام معظم رهبری راه از پای درآوردن انقلاب توسط دشمن موضوع نفوذ است.

حسینی‌صدر با بیان این که دشمن هیچ توانی برای کودتا در این نظام ندارد گفت: به فرموده معظم‌له آن‌ها تنها با نفوذ به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند که در دو سطح مسؤولان و در بین آحاد مردم این کار صورت می‌گیرد.

 

موقت یاسوج تصریح کرد: استکبار جهانی هرگز از نفوذ دست‌بردار نیستند و به همین دلیل وقتی از موضوع کودتا و برخورد نظامی مایوس شده‌اند این راه را برگزیده‌اند.

حسینی‌صدر به نیت استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: همان گونه که یزید بن معاویه در صحرای کربلا به کسی رحم نکرد اکنون نیز استکبار جهانی به همان روش به جنگ مسلمانان آمده‌اند.

انتهای پیام/2571/ک40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول