اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

موتور محرکه اقتصاد مقاومتی، فرهنگ و مدیریت جهادی است

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به حضور 400 روحانی در حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه گفت: موتور محرکه اقتصاد مقاومتی فرهنگ و مدیریت جهادی است.

موتور محرکه اقتصاد مقاومتی، فرهنگ و مدیریت جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پیمان فلسفی ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی، فرهنگ و مدیریت جهادی که در سالن زیتون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی مسؤول امنیت غذایی و متولی تامین غذای جامعه است.

وی با بیان اینکه کشاورزان نیز مسؤول تولید مواد غذایی هستند، اضافه کرد: در حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به واسطه وظایف فرهنگی و آموزشی و در راستای تبیین فرمایشات رهبر انقلاب در موضع اقتصاد مقاومتی، برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: مسؤولان نمایندگی در 40 نمایندگی در استان‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی به تبیین دیدگاه‌های رهبری اقدام می‌کنند.

فلسفی با بیان اینکه بحث اقتصاد مقاومتی اساسا دارای مبانی دینی و اعتقادی بوده و در آیات و احادیث دین اسلام به آن توجه شده است، ابراز کرد: در کشور خودمان و برخی دیگر از کشورها نیز از این اقتصاد به خوبی استفاده شده است.

وی با تاکید بر اینکه این مبانی عملی و اعتقادی هر کجا به هم پیوند خورده، موفق بوده است، گفت: در کشور ما و در دوران پس از جنگ تحمیلی و دوران تحریم این رویکرد نمونه‌های موفقی داشته است.

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ابراز کرد: اگر با رویکرد اقتصاد مقاومتی در کشور برنامه‌ها دنبال نمی‌شد، به قطع آسیب‌پذیری کشور بالا می‌رفت.

فلسفی با بیان اینکه امروزه از غذا به عنوان یک سلاح در جهان استفاده می‌شود، اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور، امنیت غذایی نقش محوری در تحقق اقتدار ملی و مقابله با توطئه‌های دشمنان دارد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت غذایی می‌تواند اقتدار ملی را تقویت کند، افزود: این موضوع به ویژه در شرایط تحریم از ضرورت خاصی برخوردار است.

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، وزارت جهاد کشاورزی در اقتصاد مقاومتی پیشرو بوده است.

فلسفی به حضور 400 روحانی در سراسر کشور و در حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه اشاره کرد و افزود: این افراد در حال گسترش مبانی نظری و عملی اقتصاد مقاومتی هستند و بحث گفتمان‌سازی در ارتباط با این موضوع بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه همایش‌های این چنینی کمک شایانی به این موضوع می‌کند، افزود: فرهنگ و مدیریت جهادی می‌تواند یک استراتژی در تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باشد.

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: فرهنگ جهادی پس از انقلاب پایه و اساس تحرک مدیریتی شد و جوانان ما در یک مقطعی وارد سازمان شده و اتفاقات مهمی رقم زدند.

فلسفی با تاکید بر اینکه موتور محرکه اقتصاد مقاومتی فرهنگ و مدیریت جهادی است، در پایان گفت: همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی 24 و 25 مردادماه در تهران با حضور یک هزار و 200 مدیر و کارشناس همراه با کارگاه آموزشی برگزار شده است.

انتهای پیام/2308/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول