اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

آلیا به فارس خبر داد

بررسی سیاست‌های کلی انتخابات در جلسه جبهه پایداری/ کمیته انتخابات تشکیل می‌شود

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از تشکیل کمیته انتخابات این تشکل در آینده خبر داد و گفت:‌ شورای مرکزی جبهه پایداری به تبیین سیاست‌های کلی انتخابات پرداخت.

بررسی سیاست‌های کلی انتخابات در جلسه جبهه پایداری/ کمیته انتخابات تشکیل می‌شود

فاطمه آلیا عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست شورای مرکزی جبهه پایداری و عدم انتخاب سخنگوی جدید اظهار داشت: در این جلسه برنامه کمیته‌های جبهه پایداری، اولویت‌بندی محورهای گفتمانی با تکیه بر گفتمان‌سازی فرهنگی و سیاسی در دستور کار قرار گرفت.

آلیا با اشاره به بحث و بیان دیدگاه‌ها درباره موضوع مهم سیاست‌های 18 گانه انتخاباتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد در جلسه امروز خاطرنشان کرد: قرار شد که کمیته‌های جبهه روی سیاست‌های کلان انتخابات کار کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به رسالت تشکل‌ها، دولت، مجلس و مردم درباره تبیین سیاست‌های کلی انتخابات خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته انتخابات به جلسات آینده موکول شد.

وی در پایان تصریح کرد: قرار شد یکی از کمیته‌های جبهه پایداری مباحث مربوط به دیدار با شورای فقها و اشخاص حقیقی و حقوقی را دنبال کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول