اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر خارجه ترکیه:

ترکیه در صورت تهدید شدن، در عراق یا سوریه عملیات زمینی می‌کند

وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد در صورت به خطر افتادن منافع این کشور توسط گروه‌های تروریستی، از هیچ گزینه‌ای از جمله عملیات زمینی چه در سوریه و چه در عراق صرف نظر نمی‌کنند.

ترکیه در صورت تهدید شدن، در عراق یا سوریه عملیات زمینی می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مولود چاووش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه هشدار داد در صورت اینکه نظامیان انها در شمال عراق، هرگونه تهدیدی را احساس کنند، هر نوع گزینه‌ای را از جمله عملیات زمینی اجرا خواهند کرد.

چاووش‌اوغلو در مصاحبه با «کانال 24» تلویزیون ترکیه همچنین اعلام کرد اقدامات موثرتری را علیه حزب کارگر کردستان (پ.ک.ک) در شمال عراق اجرا خواهند کرد.

وی با تعیین تکلیف برای دولت مرکزی عراق، استفاده پ.ک.ک از شهرهای این کشور بعنوان یک پایگاه برای حمله به خاک ترکیه را غیرقابل قبول توصیف کرد.

به نوشته وبگاه روزنامه «ینی شفق» وزیر خارجه ترکیه تهدید کرد: «اگر حزب دموکراتیک سوریه و یگان مدافع خلق، منبج را ترک نکنند، ما آنها را با روشهای خودمان بیرون می‌کنیم. این مسئله را به آمریکایی‌ها نیز گفته بودیم.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول