اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنفرانس فیزیک ریاضی خبر داد

برگزاری نخستین کنفرانس فیزیک ریاضی ایران در قم

دبیر کنفرانس فیزیک ریاضی از برگزاری نخستین دوره این کنفرانس طی یک روز همزمان با 13 آبان‌ماه به همت دانشگاه صنعتی قم خبر داد.

برگزاری نخستین کنفرانس فیزیک ریاضی ایران در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، انوشه لطیفی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه صنعتی قم برگزار شد، با بیان اینکه با تایید انجمن فیزیک ایران نخستین کنفرانس فیزیک ریاضی به منظور بررسی ارتباط تنگاتنگ میان علوم فیزیک و ریاضی همزمان با 13 آبان‌ماه به همت دانشگاه صنعتی قم برگزار می‌شود، اظهار کرد: خلأ برگزاری این کنفرانس به خوبی در کشور احساس می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه‌های کاشان، امیرکبیر و شهید مدنی برای برگزاری دومین کنفرانس فیزیک ریاضی به مدت دو الی سه روز در سال آینده آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

دبیر کنفرانس ملی فیزیک ریاضی با تاکید بر اینکه شخصیت‌های برجسته علم فیزیک از برگزاری کنفرانس فیزیک ریاضی ایران تقدیر کرده‌اند، تصریح کرد: دو نفر از دانشمندان ایتالیا و یک دانشمند فرانسوی به عنوان چهره‌های برجسته علم فیزیک میهمانان اصلی این کنفرانس خواهند بود.

وی برگزاری کارگاهی علمی در سازمان هواشناسی کشور را از برنامه‌های جانبی کنفرانس فیزیک ریاضی ایران برشمرد و ادامه داد: برنامه پژوهشی در حوزه فیزیک ریاضی به صورت ویژه توسط دانشگاه صنعتی قم در حال پیگیری است.

لطیفی با اشاره به ارسال بیش از 180 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی فیزیک ریاضی تصریح کرد: تاکنون 90 مقاله با سپری کردن مراحل مختلف داوری در این کنفرانس پذیرفته شده است.

انتهای پیام/78023/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول