اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

خلف وعده دولت در قبال خراسان جنوبی پذیرفتنی نیست

امام جمعه فردوس گفت: دولت باید هرچه زودتر به وعده‌های خود نسبت به استان خراسان جنوبی عمل کند.

خلف وعده دولت در قبال خراسان جنوبی پذیرفتنی نیست

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، در رابطه با عملی نشدن وعده‌های دولت در خراسان جنوبی، اظهار داشت: جای بسی تأسف است که شاهد بدعهدی‌ها و خلف وعده رئیس و سخنگوی دولت در استان خراسان جنوبی هستیم.

وی افزود: به فرموده امیرالمؤمنین علی (ع)، مسؤولان تا وعده نداده‌اند آزادند اما وقتی وعده کردند در گرو وعده خود هستند و باید به آن عمل کنند، بنابراین خلف وعده سخنگوی دولت نسبت به استان خراسان جنوبی پذیرفتنی نیست.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: انتظار می‌رود وزرا و سخنگوی دولت تدبیر و امید، به وعده‌های خود نسبت به استان خراسان جنوبی عمل کنند تا خدای ناکرده دولت در چشم مردم بی‌اعتبار نشود.

بابایی با اشاره به بروز خشک‌سالی‌های طولانی‌مدت در خراسان جنوبی و محرومیت این استان و نیز مهاجرت روستائیان به شهرها، یادآور شد: دولت باید هرچه سریع‌تر نسبت به تحقق وعده‌های خود اقدام کند تا با رضایت مردم از مهاجرت بی‌رویه مردم خراسان جنوبی به استان‌ها و شهرهای هم‌جوار جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/69007/ی10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول