اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

اجرای موفق طرح پایلوت تجمیع خطوط 110 در گلستان/ اجرای بیش از 94 هزار عملیات پلیسی در نیمه نخست امسال

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: 94 هزار و 366 مورد عملیات پلیسی توسط یگان‌های پلیس 110 این استان اجرا شده است.

اجرای موفق طرح پایلوت تجمیع خطوط 110 در گلستان/ اجرای بیش از 94 هزار عملیات پلیسی در نیمه نخست امسال

علی‌اکبر جاویدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، در خصوص عملکرد مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان اظهار کرد: در راستای افزایش تکریم ارباب رجوع، افزایش سرعت عمل یگان‌های عملیاتی و افزایش سطح خدمت‌رسانی به مردم و مدیریت بهتر عملیات‌های پلیسی توسط رده بالاتر، طرح پایلوت تجمیع خطوط 110 استان به صورت طرح پایلوت کشوری اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح، هر شهروندی از هر نقطه استان که با تلفن 110 تماس بگیرد، این تماس در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان برقرار می‌شود و رده استانی به امدادخواهی شهروند پاسخ می‌دهد.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: در این طرح، دستور رسیدگی به امدادخواهی شهروندان از سوی رده استانی به رده پایین‌تر در حوزه استحفاظی مورد نظر ابلاغ می‌شود و اجرای عملیات توسط گشت دریافت کننده خبر انجام می‌شود.

جاویدان بیان کرد: این طرح در ارزیابی‌های صورت گرفته دارای مزیت‌های فراوانی بوده که از جمله آن می‌توان به ارتقاء مدیریت بر دریافت اخبار، صرفه‌جویی در هزینه مالی، تجهیزات و نیروی انسانی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: در بازدید رئیس مرکز عملیات بازرسی کل ناجا از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان، وی با ابراز رضایت از عملکرد این مرکز، اعلام کرد که این طرح می‌تواند به عنوان الگویی هدفمند برای سایر استان‌های کشور عملیاتی شود.

میانگین حضور پلیس در صحنه حادثه 15 دقیقه است

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: در نیمه نخست امسال، 234 هزار و 849 تماس با مرکز 110 استان گرفته شد که 94 هزار و 366 مورد آن فوریتی بوده است.

جاویدان تاکید کرد: از این میزان تماس، یک هزار و 493 مورد نیاز به بررسی بیشتر داشته و جزء تماس‌های فوریتی نبوده است.

این مسؤول حضور متوسط تیم‌های پلیس 110 در محل حادثه را 15 دقیقه عنوان کرد و گفت: سعی ما بر این است که در کمترین زمان ممکن به محل حادثه برسیم و در این راستا از تمامی امکانات استفاده می‌کنیم که خوشبختانه غالب اقدامات تیم‌های 110 در کمترین زمان ممکن بوده است.

جاویدان بیان کرد: 40 درصد کل تماس‌های گرفته شده با 110 استان تماس‌های راهنمایی و ارشاد بوده است که در مجموع می‌توان گفت 20 درصد تماس‏‌ها غیرفوریتی بوده است.

وی گفت: نکته بسیار مهم در ارزیابی عملکرد همکارانم در مرکز 110، تماس‌های رندوم است که با امدادخواهان گرفته می‌شود و میزان رضایتمندی آنها از عملکرد 110 استان ثبت و ضبط می‌شود که از مجموع 4 هزار و 156 تماس گرفته شده تنها 163 نفر اظهار نارضایتی کردند که کمتر از چهار درصد محسوب می‌شود.

جاویدان در پایان ابراز کرد: تلاش ما جلب رضایت شهروندان و افزایش سطح خدمات پلیسی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه و افزایش مشارکت مردم برای تولید و گسترش نظم و امنیت است.

انتهای پیام/83004/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول