اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان:

پلیس محور حفظ امنیت است/ تولید امنیت وظیفه همگانی

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: تولید امنیت تنها وظیفه پلیس نیست بلکه یک وظیفه همگانی است اما سهم پلیس در تولید امنیت بیشتر است.

پلیس محور حفظ امنیت است/ تولید امنیت وظیفه همگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز در جلسه ارتباط مستقیم مردم با مسؤولان انتظامی استان که در مسجدالاقصی بلوار گلشهر شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مردم صاحبان این نظام و جامعه و صاحبان نظم و امنیت حاکم بر کشور هستند.

وی با اشاره به رشادت‌های جان‌برکفان عرصه نظم و امنیت در کشور، ادامه داد: همیشه ما باید یاد شهدا را گرامی بداریم و قدردان تلاش‌ها و ایثارهای کسانی باشیم که در هشت سال دفاع مقدس و در طول عمر پربرکت نظام اسلامی با نثار خون خودشان در راستای حفظ تمامیت ارضی و ارتقای امنیت کشور گام برداشتند و همه ما مدیون آن شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی تأکید کرد: برای کارکنان انتظامی این افتخاری است که ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و در نیروی انتظامی در شهادت همیشه باز است، چراکه تمامی کارکنان پلیس در تمامی یگان‌ها با متخلفان، برهم زنندگان نظم و امنیت، سودجویان و دشمنان نظامی اسلامی برخورد می‌کنند و به صورت شبانه‌روزی در حال مبارزه و جهاد در راه خدا هستند تا امنیت ایران اسلامی که بهترین امت هستند در آرامش و امنیت باشند.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: نکته بسیار مهم در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه این است که همه باهم در این راستا گام برداریم و در کنار انتظار و توقع از نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه، خودمان به عنوان شهروند نیز در این عرصه قدم برداریم.

*امنیت یک ضرورت و نیاز اساسی است

جاویدان بیان کرد: شعار هفته ناجا امسال نیز بر همین امر بنا شد که همه باهم برای امنیت و آرامش و این نشان‌دهنده اهمیت مشارکت آحاد مردم و افراد جامعه در حوزه برقراری نظم و امنیت است.

وی اضافه کرد: امنیت یک محصول جمعی است و فقط تکلیف و وظیفه ناجا نیست بلکه تمامی مردم جامعه و نهادها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی تولیدکنندگان امنیت هستند و باید در این راه تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان تأکید کرد: هر چند سهم نیروی انتظامی در تولید امنیت بیشتر است اما در حفظ امنیت، نیروی انتظامی به عنوان محور محسوب می‌شود و باید تلاش کنیم تا از تمام ظرفیت برای حفظ امنیت استفاده کنیم.

جاویدان گفت: امنیت یک ضرورت و نیاز اساسی است و باید به وجود بیاید و همزمان این امنیت حفظ شود اما مردم و جامعه نقش بسیار مهمی در تولید و حفظ آن دارند، چراکه تولید و حفظ امنیت اگر اجتماعی شود، پایدارتر و باکیفیت‌تر خواهد بود.

وی اضافه کرد: این موضوع باید به عنوان یک اعتقاد بین مردم ایجاد شود و اگر این اتفاق بیفتد، شاهد توسعه جامعه در تمامی عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی، هنری و دیگر عرصه‌ها خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به وضعیت امنیت در کشورهای منطقه بیان کرد: تا زمانی که انسان نعمتی را از دست ندهد به طور قطع قدر آن را نمی‌داند و امنیت نیز یکی از آن نعمت‌های ارزشمندی است که به برکت نظام اسلامی و مردم مؤمن و متعهد کشورمان ایجاد شده است.

جاویدان بیان کرد:  اگر به کشورهای منطقه نگاه کنیم می‌بینیم که وجود نعمت امنیت چقدر در کشور ما با ارزش است پس همه باید در راستای برقراری امنیت تلاش کنیم.

وی در پایان ابراز کرد: در گفت‌وگویی که با تعدادی از افراد عراقی انجام داده بودم می‌گفتند زمانی که از خانه بیرون می‌آییم با تمام اعضای خانه خداحافظی می‌کنیم و هیچ امیدی نداریم که سالم به خانه بازگردیم؛ پس همه ما باید قدردان امنیت موجود در کشور باشیم و در برابر توطئه دشمنان با بصیرت و هوشیاری عمل کنیم.

انتهای پیام/83004/ی40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول