اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

صبح امروز

رقابت گروه‌های هم‌خوانی مسابقات سراسری قرآن آغاز شد

مسابقات گروه‌های هم‌خوانی و شرکت‌کنندگان در رشته دعاخوانی بیست‌ونهمین مسابقات سراسری قرآن کریم صبح امروز با رقابت گروه‌های منتخب در زیباکنار آغاز شد.

رقابت گروه‌های هم‌خوانی مسابقات سراسری قرآن آغاز شد

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم هم‌اکنون در زیباکنار در حال برگزاری است.

با توجه به اینکه امسال تمامی رقابت‌های قرآنی تجمیع شده است، در بخش نخست گروه‌های هم‌خوانی قرآن کریم به رقابت می‌پردازند.

مسابقات گروه‌های هم‌خوانی قرآن و مدیحه‌سرایی از صبح امروز در سالن جام جم مجتمع زیباکنار آغاز شده است که تاکنون گروه‌های هم خوانی مصباح‌الهدی از استان خوزستان، حب‌المتین از استان زنجان، تسنیم از استان آذربایجان غربی، سیدالاحرار از استان همدان و العباد از استان خوزستان به هم خوانی آیاتی از کلام وحی پرداخته‌اند.

همچنین گروه‌های هم‌خوانی  شمس از استان تهران، مشکات از استان خوزستان، اعراف از استان مازندران، العباد از استان خوزستان، میعاد از استان خوزستان، مسک از استان اصفهان، بشری از استان آذربایجان شرقی، بینات از استان یزد، ثامن الحجج استان یزد، نجل الهدی از استان خراسان رضوی، رضوان از استان قم، معارج از استان آذربایجان شرقی در ادامه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

هم‌زمان با برگزاری این مسابقات، رقابت‌های شرکت‌کنندگان در بخش دعاخوانی نیز در سالن شهید آوینی مجموعه زیباکنار در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول