اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بانوان خبر داد

تهدید خشونت سفید در فضای مجازی برای خانم‌ها/ ناهنجاری‌های موجود در فضای مجازی تابعی از فضای حقیقی است

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بانوان با بیان اینکه خشونت سفید در فضای مجازی ظاهرا بیشتر گریبانگیر خانم‌ها است، گفت: ناهنجاری‌های موجود در فضای مجازی تابعی از ناهنجاری‌های فضای حقیقی است.

تهدید خشونت سفید در فضای مجازی برای خانم‌ها/ ناهنجاری‌های موجود در فضای مجازی تابعی از فضای حقیقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سودابه رادفرد ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی و بانوان فعال در حوزه ICT استان اظهار داشت: به قول وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور اکثر وزاری ICT کشورها را خانم‌ها تشکیل می‌دهند چرا که متناسب با روحیات و شرایط خاص بانوان است.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: کارکردن در حوزه زنان صبر زینبی و ایثار حسینی می‌طلبد و ما در تلاشیم بتوانیم در توسعه پایدار و متوازن جامعه سهم خودمان را ایفا کنیم.

رادفرد ابراز داشت: ما قصد سهم‌خواهی نداریم بلکه می گوییم اگر جامعه ما می‌خواهد به اهداف ترسیم شده در افق 1404 دست یابد، باید از تمام ظرفیت‌های جامعه بهره ببرد و خانم‌ها در مصادر مسؤولیتی متناسب که قطعا شایسته آن هستند به کار گرفته شوند.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بانوان با اشاره به مواردی مثل تفکیک‌های جنسیتی دانشگاه برای جلوگیری از پیشی گرفتن دخترها در تصدی صندلی‌های دانشگاه توضیح داد: همه به پاکدستی، دقت، سرعت، تعهد و مسؤولیت‌پذیری ‌خانم‌ها اعتقاد دارند و چنین اقداماتی هرگز نمی‌تواند جلوی پیشرفت بانوان را سد کند.

این مسؤول اذعان داشت: در دولت تدبیر و امید چنین رویکردهایی پذیرفته شده نیست و وزاری کشور مرتبا با نگاه دیپلماتیک و روشنگرانه به زیرمجموعه خود توصیه می‌کنند در شرایط برابر خانم‌ها را منصوب کنند چرا که پاکدستی و تعهد آنها کاملا اثبات شده است.

رادفرد توضیح داد: در بخش خصوصی برای ایجاد شغل همت بیشتری از جانب خود بانوان مورد نیاز است تا بتوانند با راه‌اندازی شرکت‌های خصوصی سهم خود را در رشد اقتصادی و درآمدزایی ایفا کنند.

این مسؤول تاکید کرد: خشونت سفید در فضای مجازی ظاهرا بیشتر گریبانگیر خانم‌ها بوده که شامل مزاحمت‌های مجازی و سوء استفاده از عکس‌های پروفایل بانوان است و دوستانی که در حوزه اپلیکیشن و تولید محتوا فعالیت می‌کنند باید به چنین موضوعاتی توجه داشته باشند و مردم را نسبت به مسائل موجود آگاه سازند تا بتوانند از فضای مجازی به عنوان یک کسب و کار الکترونیکی سالم استفاده کنند.

انتهای پیام/60002/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول