اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نماینده امارات در سازمان ملل:

نسبت به فعالیت هسته‌ای و برنامه موشکی ایران نگرانیم

نماینده دائم امارات در سازمان ملل همگام با فرافکنی دیگر مقامات کشورش علیه ایران اعلام کرد تهران به امنیت منطقه ضربه می‌زند و ابوظبی نسبت به فعالیت هسته‌ای و برنامه موشکی این کشور نگران است.

نسبت به فعالیت هسته‌ای و برنامه موشکی ایران نگرانیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «لانا زکی نسیبه» نماینده دائم امارات در سازمان ملل، درباره آنچه فعالیت هسته‌ای ایران و تلاش برای توسعه برنامه موشکی ایران نامید، ابراز نگرانی کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «24» امارات، وی در ادامه ادعاهای خود گفت:«امیدوار بودیم که توافق هسته‌ای ایران و 5+1 انگیزه‌ای برای این کشور به منظور گشودن صفحات جدید و افزایش اعتماد در قبال طبیعت مسالمت‌آمیز برنامه هسته‌ای‌اش باشد اما تهران همچنان با سخنان ملتهب، تولید سلاح و تسلیح برخی شبه‌نظامیان به امنیت منطقه ضربه میزند؛ علاوه اینکه یک کشور حامی تروریسم نیز هست».

نسیبه در ادامه بار دیگر ایران را به التزام تام در قبال تعهدات بین‌المللی و مسئولیت‌هایش به موجب پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای فرا خواند.

وی سپس از نگرانی عمیق امارات در خصوص توسعه برنامه هسته‌ای و موشکی کره شمالی و اجرای آزمایش‌های موشکی توسط این کشور سخن گفت و افزود این اقدامات با ساده‌ترین قوانین بین‌المللی در تناقض است.

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول