اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اعلام وضعیت فوق‌العاده در فلوریدا/پیش‌بینی خسارات شدید طوفان «متئو»

فرماندار فلوریدا با صدور حکمی با استناد به گزارش‌ها درباره نزدیک شدن طوفان «متئو» به این ایالت، وضعیت فوق‌العاده اعلام کرد و پیش‌بینی کرد که این طوفان احتمالا خسارات بسیار زیادی در فلوریدا به بار آورد.

اعلام وضعیت فوق‌العاده در فلوریدا/پیش‌بینی خسارات شدید طوفان «متئو»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با نزدیک شدن تندباد متئو به ایالت فلوریدا در آمریکا در این ایالت وضعیت فوق‌العاده اعلام شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، «ریک اسکات» فرماندار ایالت فلوریدا در بیانیه‌ای مطبوعاتی بامداد سه‌شنبه و همزمان با نزدیک شدن طوفان متئو، در این ایالت اعلام وضعیت فوق‌العاده کرد.

در این بیانیه آمده است: «وضعیت فوق‌العاده در فلوریدا با امضای فرمان اجرایی 230-16 اعلام می‌شود. این وضعیت به دلیل شدت طوفان متئو اعلام شده است».

فرماندار فلوریدا گفته است این طوفان مستقیما از فلوریدا عبور خواهد کرد و خساراتی که این طوفان می‌تواند به بار آورد احتمالا مشابه تجربه طوفان اندرو در سال 1992 خواهد بود.

تندباد متئو که در دسته چهار طوفان‌ها قرار دارد، قدرتمندترین طوفان در منطقه کارائیب از سال 2007 تاکنون به حساب می‌آید که با سرعت 240 کیلومتر در ساعت به سمت شمال در حرکت است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول