اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان:

الگوهای برتر حجاب و عفاف به نسل نوجوانان جامعه معرفی شود

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: به نسل جوانان و نوجوانان جامعه الگوهای برتر حجاب و عفاف معرفی شود.

الگوهای برتر حجاب و عفاف به نسل نوجوانان جامعه معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن مظفری ظهر امروز در نخستین کمیته صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان اظهار کرد: موضوع حجاب و عفاف موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یک دستگاه فرهنگ‌ساز در جامعه است، تصریح کرد: این دستگاه اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به فعالیت‌های آموزش و پرورش در قالب دستورالعمل‌های 10 گانه دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت موجود آموزش و پرورش در راستای این فرهنگ‌سازی اقدام شود.

مظفری با بیان اینکه باید به نسل جوان و نوجوان جامعه الگوهای برتر حجاب و عفاف را معرفی کنیم، اضافه کرد: تاریخ اسلام و تشیع دارای نمونه‌های بارزی از این الگوها است.

وی با اشاره به اینکه حجاب یکی از دستورات و فرامین الهی در دین اسلام است، عنوان کرد: حجاب موجب تحکیم خانواده و دوام جامعه بوده و حفظ کرامت بانوان را به دنبال دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به عملکرد مطلوب آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در ارزیابی سال‌ گذشته در بین ادارات شهرستان زنجان اعلام کرد: این اداره در ارزیابی‌های صورت گرفته به عنوان برترین دستگاه در زمینه ترویج حجاب و عفاف معرفی شد.

مظفری بر لزوم پیروی از دستورالعمل‌های 10 گانه در زمینه حجاب و عفاف تاکید کرد و افزود: آموزش و اقناع‌سازی و خدمات فرهنگی و هنری و تبلیغی عفاف و حجاب، تدوین و ترویج منشور عفاف و حجاب و پایش و بررسی وضعیت عفاف و حجاب ترویج حجاب و عفاف از جمله این دستورالعمل‌ها است.

وی تشویق و ترغیب، ارشاد و راهنمایی متخلفان و متمردین و نظارت و ارزیابی رعایت عفاف و حجاب را از دیگر بخش‌های این دستورالعمل خواند و افزود: ارائه خدمات مشاوره‌ای، فضاسازی و تبلیغات محیطی و حمایت از آثار و تولیدات فرهنگی و هنری عفاف و حجاب از دیگر معیارهای کمیته صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف است.

انتهای پیام/73009/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول