اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

افزایش 78 درصدی برخورد با کلاهبرداری در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از افزایش 78 درصدی برخورد با کلاهبرداری در استان خبر داد.

افزایش 78 درصدی برخورد با کلاهبرداری در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار سیدمحمود میر‌فیضی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری، اظهار کرد: امنیت و آرامش یکی از ضروری‌ترین مقوله‌ها است و امنیت هم می‌تواند هدف باشد و هم وسیله که بدون امنیت نمی‌توان در هیچ زمینه‌ای فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه شعار‌هایی که برای نیروی انتظامی در هفته نیروی انتظامی انتخاب می‌شود تنها مختص یک هفته نیست بلکه به یک‌سال اختصاص دارد، افزود: مردم در بحث تولید امنیت نقش اساسی دارند و بر این اساس ناجا در سال‌های اخیر به سرمایه اجتماعی توجه ویژه دارد.

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: نیروی انتظامی به دنبال این است ارتباط مناسب با مردم داشته باشد و با مردم ارتباط برقرار کند و بتواند با مشارکت مردمی ایجاد امنیت در جامعه افزایش پیدا کند.

این مسؤول بیان کرد: نیروی انتظامی وظیفه دارد پاسخگو مطالبات مردم باشد و آنچه که نیاز جامعه است را پاسخ دهد.

میر‌فیضی تصریح کرد: اگر امنیتی که در کشور و استان حاکم است تولیدکننده نخست آن مردم هستند و در کنار آنها دستگاه قضایی، نیروهای مسلح و نهادهای اجتماعی نقش دارند.

وی با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال 17 درصد پرونده‌ها به دستگاه قضایی کاهش یافت، ادامه داد: 29 درصد کاهش را در قتل شاهد بودیم که نسبت به میانگین کشوری از وضعیت بهتری برخوردار بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: در برخورد با کلاهبرداری افزایش 78 درصدی داشته‌ایم که 46 میلیارد تومان کلاهبرداری‌هایی که از مردم شد بازگرداننده شد.

میر‌فیضی در پایان گفت: 40 درصد زمین‌خواری‌ها در استان کاهش یافت.

انتهای پیام/86035/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول