اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

فرمانده کمیته‌های انقلابی یمن در گفت‌وگو با فارس:

رزمندگان یمنی مرکز استان تعز را از تروریست‌ها بازپس گرفتند

فرمانده کمیته‌های انقلابی یمن از تسلط رزمندگان یمنی بر نهادهای دولتی و مرکز استان تعز خبر داد و گفت: عربستان به تلافی شکست مزدورانش در تعز مناطق مسکونی را هدف بمباران کور قرار داده است.

رزمندگان یمنی مرکز استان تعز را از تروریست‌ها بازپس گرفتند

«حسین الحوثی»، فرمانده کمیته های انقلابی یمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا خبر داد: نیروهای یمنی صبح امروز به طور کامل ساختمان‌های دولتی و مرکز استان تعز را تحت سیطره خود گرفته و تروریست‌ها را از مرکز استان بیرون راندند.

وی افزود: نیروهای یمنی با پشتیبانی قبایل پس از وارد کردن تلفات سنگین به تروریست‌ها مرکز تعز را از آنها بازپس گرفتند و طی روزهای آتی درگیری‌های شدیدی پیش رو خواهد بود چون عربستان صدها مزدور خود را در غرب استان تعز مستقر کرده است.

الحوثی گفت: جنگنده‌های سعودی ساختمان‌های دولتی و محله‌های مسکونی و همچنین روستاهای حومه استان تعز را هدف حملات کور خود قرار داده اند که در اثر آن ده ها غیرنظامی به شهادت رسیدند.

وی اوضاع میدانی در تعز را برای رزمندگان یمنی خوب و مثبت ارزیابی و تاکید کرد: در عین حال اوضاع بهداشتی در این استان بسیار بد است چون تروریست‌ها ضمن قطع کردن آب تعز مانع ورود کمک‌های بشردوستانه به این شهر می‌شوند اما نیروهای یمنی طی ساعات آتی تروریست‌ها را هدف خواهد گرفت و راه های امداد رسانی را باز خواهد کرد.

این فرمانده یمنی با اشاره به کشته و زخمی شدن ده‌ها زن و کودک یمنی در بمباران مناطق مسکونی تعز توسط هواپیماهای سعودی گفت: رزمندگان رشید یمن انتقام خون مردم بی گناه را از این تروریست‌ها و سعودی‌ها خواهند گرفت.

الحوثی گفت:‌نیروهای یمنی بیش از بیست روستای تعز را بازپس گرفته و بالای دویست مزدور را از پای درآوردند در عین حال مقادیر زیادی سلاح، بمب و مواد منفجره را کشف و مصادره کردند و با پشتیبانی فرزندان عشایر به پیشروی‌های خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول