اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان مطرح کرد

شرکت دانش‌آموزان زنجانی در 66 هزار نفررشته جشنواره خوارزمی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سال گذشته از 40 هزار دانش‌آموز دوره اول متوسطه 66 هزار نفررشته در مرحله آموزشگاهی این جشنواره شرکت داشتند.

شرکت دانش‌آموزان زنجانی در 66 هزار نفررشته جشنواره خوارزمی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود شهبازی ظهر امروز در آیین افتتاح دوره اول متوسطه مدرسه رشد در ناحیه 2 زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان در محیط‌های آموزشی را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به وظیفه کنونی دانش‌آموزان در جامعه عنوان کرد: دانش‌آموزان باید با بهره‌گیری از الگوهای برتر عالم تشیع دنبال رو راه شهدا باشند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند بار تعلیم و تربیت را به دوش کشد، عنوان کرد: سیاست دولت در این زمینه حمایت از مدارس غیردولتی بوده است.

شهبازی با بیان اینکه فعالیت مدارس غیردولتی در قالب چارچوب کیفیت باشد، تصریح کرد: این مدارس توانسته‌اند جای خود را در آموزش و پرورش باز کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه در آموزش و پرورش نوعی سرمایه‌گذاری است، افزود: تحویل دانش‌آموزان موفق به جامعه مهم‌ترین رسالت آموزش و پرورش است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اهمیت دوره اول متوسطه در فرآیند تحصیلی دانش‌آموزان تصریح کرد: در این دوره فعالیت‌ها در سه بخش عمده دنبال می‌شود.

شهبازی با اشاره به بخش دبیران جشنواره «الگوی برتر تدریس» در دوره اول متوسطه اضافه کرد: این جشنواره برای ارتقای دانش و ایجاد رقابت در بین دبیران انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش مدیران طرح «تعالی مدیریت» اجرا می‌شود، افزود: ارتقای سطح مدیران از جمله اهداف این طرح است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اجرای جشنواره خوارزمی در بخش دانش‌آموزی در دوره اول متوسطه عنوان کرد: در سال گذشته از 40 هزار دانش‌آموز دوره اول متوسطه 66 هزار نفر رشته در مرحله آموزشگاهی این جشنواره شرکت داشتند.

شهبازی اعلام کرد: در جشنواره خوارزمی به اهداف مورد نظر خود رسیده‌ایم.

انتهای پیام/73009/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول