اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام سازمان پزشکی قانونی کشور:

پزشکی قانونی سالانه بیش از 2.5 میلیون نظر کارشناسی صادر می‌کند/ فعالیت 340 مرکز پزشکی قانونی در کشور

قائم‌مقام سازمان پزشکی قانونی کشور از فعالیت 340 مرکز پزشکی قانونی در کشور خبر داد و گفت: در مجموع پزشکی قانونی سالانه بیش از 2.5 میلیون نظر کارشناسی صادر می‌کند.

پزشکی قانونی سالانه بیش از 2.5 میلیون نظر کارشناسی صادر می‌کند/ فعالیت 340 مرکز پزشکی قانونی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالرزاق برزگر پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان سمنان اظهار کرد: پزشکی قانونی یکی از نیازهای اساسی جامعه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: وظیفه پزشکی قانونی در درجه نخست پاسخ به نیازهای محاکم قضایی در زمینه امور پزشکی و مواردی که نیاز به تحقیق، صدور و اجرای حکم دارد، است.

وی افزود: همچنین در کنار این امور خدمات‌رسانی به ادارات و مردم از دیگر وظایف پزشکی قانونی محسوب می‌شود.

قائم‌مقام سازمان پزشکی قانونی کشور اضافه کرد: در مجموع پزشکی قانونی سالانه بیش از 2.5 میلیون نظر کارشناسی به محاکم دادگستری، ادارات و مردم ارائه می‌کند.

برزگر تصریح کرد: سازمان پزشکی قانونی در بخش‌های آموزشی و پژوهشی با مراکز دانشگاهی علمی داخلی و خارج از کشور همکاری دارد.

وی افزود: بیش از 60 درصد افرادی که در مجموعه پزشکی قانونی خدمت می‌کنند، دارای مدرک کارشناسی و مقاطع بالاتر هستند.

قائم‌مقام سازمان پزشکی قانونی کشور تأکید کرد: کارمندان پزشکی قانونی در سراسر کشور در بخش‌های مختلف از جمله معاینات، آزمایشگاهی و تشریح در حال خدمت هستند.

برزگر با بیان اینکه حدود 340 مرکز پزشکی قانونی در کشور فعالیت دارد، ادامه داد: تمام کارکنان این سازمان تلاش می‌کنند که خدمات را به بهترین نحو به دیگران ارائه دهند.

وی  گفت: امیدواریم با کمک استاندار و مسؤولان استان سمنان در بخش پزشکی قانونی این استان شاهد پیشرفت‌های چشمگیری باشیم

وی ادامه داد: در حال حاضر کمبودهایی در استان سمنان وجود دارد؛ اما کارمندان پزشکی قانونی باید تلاش کنند تا وقتی کسی به آنها مراجعه می‌کند، نهایت همکاری و تعامل را با وی داشته باشند.

قائم‌مقام سازمان پزشکی قانونی کشور افزود: ما وظیفه داریم چه از نظر تجهیزات و امکانات و چه از نظر اختصاص بودجه به پزشکی قانونی استان سمنان کمک کنیم و تا جایی که کاری در دستمان بربیاید، در این راه کم‌کاری نخواهیم کرد و سعی می‌کنیم فضاهای مناسبی را در این استان فراهم کنیم.

برزگر ضمن تقدیر از زحمات 10 ساله شاطری مدیرکل قبلی پزشکی قانونی استان سمنان و آرزوی موفقیت برای وی بیان کرد: برای نوروزی مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان سمنان هم آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

انتهای پیام/2249/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول