اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

فلسفه غدیر در جامعه کنونی حمایت از ولایت فقیه و اطاعت از امام خامنه‌ای است

امام جمعه خرم‌‎دره گفت: فلسفه غدیر در جامعه کنونی حمایت از ولایت فقیه و اطاعت از امام خامنه‌ای است.

فلسفه غدیر در جامعه کنونی حمایت از ولایت فقیه و اطاعت از امام خامنه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید علی حسینی دوشنبه شب در مراسم جشن ولایت شهرستان خرم‌دره ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر اظهار کرد: دین اسلام کامل‌ترین دین‌ها است و به همین لحاظ برای همه امور انسان‌ها برنامه دارد.

وی با اشاره به واقعه غدیر و وقایع رخ داده در آن اضافه کرد: در این روز بزرگ و تاریخی پیامبر اکرم (ص) حامل پیام مهمی به شرکت کنندگان در حج بودند.

امام جمعه‌ خرم‌دره با بیان اینکه معرفی حضرت علی(ع) به ولایت دین اسلام، ماموریتی بود از سوی خداوند متعال به پیامبر گرامی اسلام سپرده شده بود، تصریح کرد: غدیر تجلی‌گر ولایت، حکومت اسلامی و رهبری جامعه اسلامی است‌ و بهترین فرصت برای تبیین جایگاه امامت، ولایت و رهبری الهی است.

حسینی با اشاره به اینکه غدیر، عید بزرگ الهی، روز اکمال دین و اتمام نعمت و روز امامت و ولایت است، اضافه کرد: عید ولایت همچون روحی است که در کالبد اسلام دمیده شد.

امام جمعه خرم‌‎دره با بیان اینکه واقعه غدیر حامل مهم‌ترین موضوع یعنی دین مبین اسلام و امر مهم ولایت‌پذیری است، تصریح کرد: این دهه مبارک فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت امامت و ولایت در جامعه است و باید تشریح ابعاد شخصیتی امام علی‌(ع) در اجرای برنامه‌های این دهه در محوریت باشد.

وی فلسفه غدیر را در جامعه کنونی حمایت از ولایت فقیه و اطاعت از امام خامنه‌ای عنوان کرد و گفت: همگان باید در مسیر پیروی و اطاعت از ایشان حرکت کنند.

گفتنی است، مراسم جشن غدیر در خدابنده با مدیحه‌‎سرایی، قرائت شعر و بیان اعمال عید غدیر برگزار شد.

انتهای پیام/730055/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول