اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه شاهین فردوس خبر داد

برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان خراسان جنوبی در فردوس

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی شاهین فردوس از برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان خراسان جنوبی به میزبانی باشگاه شاهین فردوس خبر داد.

برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان خراسان جنوبی در فردوس

رضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار داشت: مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان خراسان جنوبی با حضور پنج تیم از شهرستان‌های فردوس و بیرجند در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید درخشان شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات از 26 شهریورماه آغاز و تا روز سه شنبه 30 شهریورماه نیز ادامه دارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی شاهین فردوس افزود: در مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان خراسان جنوبی در مدت چهار روز تعداد چهار بازی در مجموعه ورزشی شهید درخشان فردوس انجام می‌شود.

رحمانی تصریح کرد: تیم‌های شاهین فردوس، خاک پاک فردوس، سرخ‌پوشان بیرجند، نوین نوفرست بیرجند و ایران جوان بیرجند پنج تیم شرکت کننده در مسابقات فوتبال قهرمانی خراسان جنوبی هستند که قهرمان این دوره از مسابقات به مسابقات نوجوانان کشور راه می‌یابد.

وی یادآور شد: در نخستین روز مسابقات قهرمانی فوتبال خراسان جنوبی، تیم‌های سرخ‌پوشان و ایران جوان بیرجند با نتیجه 3 بر 2 به نفع سرخ‌پوشان بیرجند و تیم‌های شاهین و خاک پاک فردوس نیز با نتیجه 2 بر یک به نفع شاهین به مصاف هم رفتند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی شاهین فردوس گفت: در دومین روز مسابقات نیز تیم شاهین فردوس به مصاف سرخ‌پوشان بیرجند رفت و پس از کسب امتیاز مساوی، شاهین فردوس در ضربات پنالتی پیروز میدان شد و در صدر جدول مسابقات قرار گرفت.

انتهای پیام/69007/ن20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول