اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه امامت و ولایت انجام می‌شود

برگزاری کارگاه علمی امام‌شناسی در رودهن/ فعالیت زورخانه‌های دماوند گسترش می‌یابد

کارگاه علمی امام‌شناسی به مناسبت دهه امامت و ولایت در رودهن برگزار می‌شود و فعالیت زورخانه‌ها نیز در شهرستان دماوند گسترش می‌یابد.

برگزاری کارگاه علمی امام‌شناسی در رودهن/ فعالیت زورخانه‌های دماوند گسترش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رئیس دفتر امام جمعه رودهن شامگاه یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی غدیرهم شهرستان دماوند، ضمن تبریک فرارسیدن ایام اظهار کرد: بیش از 52 تشکل مردمی با پنج محور قرآنی، اهل بیت (ع)، انقلاب، دفاع مقدس و امور اجتماعی در رودهن شکل گرفته است.

حجت‌ا‌لاسلام ‌والمسلمین محمدحسن مؤیدی‏ زاده افزود: یکی از این تشکل‌ها، غدیر است؛ سال گذشته برنامه‌های خوبی را این تشکل در رودهن، آبعلی و مهرآباد برگزار کرد و امسال نیز برنامه‌های بهتری پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه در این ایام، برگزاری کارگاه علمی است که به تبیین امام‌شناسی خواهد پرداخت و پرده‌خوانی و نمایش‌ نامه‌خوانی خطبه غدیرخم از دیگر برنامه‌ در بخش رودهن خواهد بود.

*برگزاری مسابقات ورزشی مختلف جام غدیرخم در دماوند

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با بیان اینکه طبق تقویم ورزشی برنامه‌های خوبی در دهه امامت و ولایت خواهیم داشت، اظهار کرد: مسابقات ورزشی پیش‌رو را به نام غدیر نام‌گذاری کردیم.

امید قمی افزود: یکی از پایگاه‌های خوب ما در این ایام، زورخانه‌ها هستند که برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام شده تا ورزشکاران به خصوص سادات تقدیر و قدردانی کنیم.

وی تبیین کرد: امیدواریم اداره ورزش و جوانان دماوند هم هم‌پای دیگر اداره‌ها بتواند برنامه‌های خوبی را در ایام عید داشته باشد و وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/67015/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول