اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ستون تانک‌های ارتش ترکیه در مسیر سوریه برای شرکت در عملیات سپر فرات+تصاویر

منابع خبری از اعزام تعداد زیادی تانک و خودروی زرهی ترکیه به مناطق جنوبی این کشور، برای شرکت در عملیات سپر فرات خبر می‌دهند.

ستون تانک‌های ارتش ترکیه در مسیر سوریه برای شرکت در عملیات سپر فرات+تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری محلی گزارش دادند ارتش ترکیه مشغول آماده سازی و اعزام تعداد زیادی خودروی زرهی به مرز جنوبی این کشور با سوریه جهت شرکت در عملیات «سپر فرات» است.

صفحه توئیتر رسمی عملیات «سپر فرات» با انتشار عکس‌هایی از آماده سازی یگان‌های زرهی حاضر در شهر «استانبول» برای اعزام به منطقه «اصلاحیه در جنوب ترکیه خبر داد.

در این تصاویر تعداد انبوهی تانک مشاهده می‌شود که بر روی واگن‌های ترابری خودروهای سنگین سوار شده و به سمت مناطق جنوبی ترکیه برای شرکت در عملیات تجاوزکارانه به خاک سوریه اعزام می‌شوند.

سه روز قبل نیز 20 تانک، 5 نفربر زرهی، تعدادی کامیون نظامی و دیگر خودروهای زرهی ارتش ترکیه تحت فاز دوم عملیات «سپر فرات» به شهرک «الراعی» در شمال سوریه وارد شدند.

این تانک‌ها از استان «کیلیس» در جنوب ترکیه راهی شده بودند و به شهرک «الراعی» که هم‌اکنون تحت اختیار تروریست‌های ارتش آزاد سوریه قرار دارد، وارد شدند. (جزئیات بیشتر)

به نظر می‌رسد سری جدید خودروهای نظامی ترکیه که در راه سوریه هستند، فاز سوم عملیات سپر فرات را آغاز خواهند کرد.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول