اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی:

توافق FATF تعهدنامه‌ای ذلت‌آور است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی بابیان اینکه توافق FATF تعهدنامه‌ای ذلت‌آور است، گفت: این توافق نوعی خفت و خواری برای جامعه ما به همراه می‌آورد.

توافق FATF  تعهدنامه‌ای ذلت‌آور است

علی احمدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: پذیرفتن چنین ذلتی به‌طور قطعاً عاقلانه نیست، چراکه FATF در واقع امنیت ملی را نشانه رفته و در حقیقت فاجعه است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی تأکید کرد: از این‌ رو شورای عالی امنیت ملی باید تصمیم لازم را در ابطال قرارداد FATF بگیرد.

وی با اشاره به مفاد این توافق‌نامه و تحت‌فشار قرار دادن نهادها اظهار کرد: این کار که نهاد‌های انقلابی و یا بانک‌ها را مورد تحریم قرار داد عملی بسیار شرم‌آور است.

به گفته احمد‌نیا در صورتی‌ که بانک مرکزی چنین اقدامی را انجام داده باشد وظیفه مجلس شورای اسلامی است که در این زمینه ورود کند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: لازم است تا در این خصوص مجلس شورای اسلامی تحقق و تفحص انجام دهد.

وی ادامه داد: بر این اعتقاد هستیم که زندگی ما باید همراه با عزت باشد، از این‌ رو نباید تن به این قراردادها بدهیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی بیان داشت: بی‌تردید این توافق ذلت‌آور، امنیت ملی ما را هدف گرفته و با آرمان‌های والای انقلاب منافات دارد.

وی با یادآوری اینکه انعقاد این قرارداد ظلم و خیانت آشکار به‌نظام است، خاطرنشان کرد: از این‌ رو ما انعقاد این قرارداد را غیرقانونی دانسته و می‌بایست  مجلس شورای اسلامی، شورای امنیت ملی و سازمان‌های مرتبط جلوی اجرای این توافق ننگین را بگیرند.

وی بیان داشت: به‌هیچ‌عنوان نباید برخی چنین مواردی که تضعیف منافع ملی را در پی داشته، مطرح کنند.

احمدنیا با تأکید بر هوشیاری مسؤولان گفت: به‌ طور قطع موضوع توافق FATF دسیسه شوم دشمن بوده تا با دست خود برای کشور مشکل ایجاد شود.

انتهای پیام/63002/ی30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول