اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

پورمعین در گفت‌وگو با فارس:

مراسم تجلیل از خادمان قرآن پاییز با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

دبیر انجمن خادمان قرآن با اشاره به اینکه برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن در انتظار اعلام زمان توسط ریاست جمهوری است، گفت: ما سعی داریم این مراسم را پاییز با حضور رئیس جمهور برگزار کنیم.

مراسم تجلیل از خادمان قرآن پاییز با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم امسال نیز همچون سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار نشد.

مسئولان معاونت قرآن و عترت ارشاد نبود امنیت مناسب برای حضور رئیس جمهور را یکی از دلایل عدم برپایی این مراسم در نمایشگاه بین‌المللی قرآن امسال عنوان کردند.

قرار بود مراسم تجلیل از خادمان قرآن در نزدیک‌ترین زمان پس از پایان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور روحانی برگزار شود اما تاکنون این امر محقق نشده است و هنوز زمان برگزاری این مراسم مشخص نیست.

محمدرضا پورمعین دبیر انجمن خادمان قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه مسئولان ریاست جمهوری پیشنهاد برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قران را هم‌زمان با برگزاری مراسم پیرغلامان داده بودند، اظهار داشت: این تداخل موجب کمرنگ شدن مراسم تجلیل از خادمان قرآن می‌شد بر همین اساس ما از این پیشنهاد استقبال نکردیم.

وی با بیان اینکه ما همچنان در انتظار اعلام زمان توسط ریاست جمهوری هستیم، خاطر نشان کرد: به طور حتم این مراسم تا پایان شهریورماه برگزار نمی‌شود اما سعی داریم خادمان قرآن را پاییز تجلیل کنیم.

پورمعین با اشاره به اینکه تعداد و اسامی تجلیل شدگان در این مراسم مشخص شده است، افزود: امیدواریم با هماهنگی‌های لازم مراسمی شایسته برای خادمان قرآن برگزار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول