اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بناب:

شهرداری بناب 2 میلیارد تومان بدهی دارد

شهردار بناب از اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار از محل ارزش افزوده در پنج ماه ابتدای امسال به شهرداری بناب خبر داد و گفت: هم‌اکنون شهرداری بناب حدود 2 میلیارد تومان بدهی دارد.

شهرداری بناب 2 میلیارد تومان بدهی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، مقصود کفشنوچی بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از سه طرح عمران شهری توسط شهرداری بناب با ارائه گزارشی از طرح‌های در حال اجرای شهرداری بناب اظهار داشت: 490 میلیارد ریال بودجه مصوب شهرداری بناب در سال 95 از سوی شورای اسلامی شهر بناب است که این رقم نسبت به بودجه سال‌های قبل از 50 درصد رشد برخوردار است.

وی افزود: هر چند درآمد شهرداری‌ها با مشکل مواجه است ولی همکاران ما در شهرداری بناب همت کردند و با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار توانستیم در بحث عمرانی قدم‌های ارزنده‌ای برداریم و هم اکنون کارگاه عمرانی در شهر بناب فعال است.

کفشنوچی تصریح کرد: در اوایل سال 94 شهرداری بناب را با 8 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم اما امروز اعلام می‌کنم که شهرداری بناب حدود 2 میلیارد تومان بدهی دارد، با وجود اینکه ماهیانه یک میلیارد و 380 میلیون تومان حقوق پرسنل شهرداری را پرداخت می‌کنیم و تاکنون نیز با مشکلی مواجه نشده‌ایم.

شهردار بناب در ادامه از اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار از محل ارزش افزوده در پنج ماه ابتدای امسال به شهرداری بناب خبر داد و گفت: شهرداری بناب در راستای ساماندهی مناطق حاشیه شهر 220 واحد مسکونی را در محلات مختلف حاشیه شهر ساماندهی و مسیرگشایی کرده است.

کفشنوچی خاطرنشان کرد: شهرداری بناب امسال برای انجام آسفالت در محلات مختلف این شهر 60 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.

انتهای پیام/60004/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول