اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان:

11 نماینده برتر عفاف و حجاب تجلیل شدند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: 11 نماینده برتر عفاف و حجاب به دلیل فعالیت مفید تجلیل شدند.

11 نماینده برتر عفاف و حجاب تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن مظفری ظهر امروز در جلسه تجلیل از نمایندگان برتر عفاف و حجاب در مدارس دختران در زمینه حجاب و عفاف اظهار کرد: ترویج عفاف و حجاب موضوع همگانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در زمینه حجاب در بین دستگاه‌های شهرستانی رتبه نخست را از آن خود کرده است، تصریح کرد: این انتخاب در بین 35 دستگاه اجرایی صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش ترویج موضوع حجاب و عفاف است، تاکید کرد: باید از رویکردهای جدید و جذاب برای توسعه فرهنگ حجاب و عفاف استفاده شود.

مظفری با اشاره به تجلیل از 11 نماینده برتر عفاف و حجاب در آموزش و پرورش تاکید کرد: برتری آموزش و پرورش در بین دستگاه‌ها ناشی از تلاش همه همکاران است.

در ادامه جلسه کارشناس امور زنان و جوانان آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به اینکه از هر مقطع سه نماینده برگزیده شده است، اضافه کرد: در دوره ابتدایی مدارس شاهد مریم، شهید رستمی و برادران نیکخواه انتخاب شدند.

السانا حسینی با اشاره به اینکه در دوره اول متوسطه نمایندگان مدارس 13 آبان، فرزانگان 2 و نمونه بسیج برگزیده شده‌اند، خاطر نشان کرد: در دوره دوم متوسطه مدرسه عفاف، روغنی زنجانی و فرزانگان 2 برگزیده شده است.

وی با اشاره به اینکه بین مدارس استثنایی دو نماینده انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: مدارس استثنایی انجم شجاع و شهید قاصدی نیز به عنوان نمایندگان برگزیده بین این مدارس انتخاب شدند.

کارشناس امور زنان و جوانان آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به اینکه این انتخاب‌ها براساس چک لیست‌ها ارائه شده از وزارتخانه انجام شده است، گفت: تبلیغات محیطی، تعامل با دستگاه‌ها و ارگان‌ها از جمله این معیارها است.

انتهای پیام/73009/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول