اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

عضو شورای اسلامی شهر تهران:

دریاچه خلیج فارس سفت‌کاری نشده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره مشکلات منطقه 22 گفت: دریاچه خلیج فارس سفت‌کاری نشده است و‌ آب به بخش‌های دیگر نفوذ کرده است.

دریاچه خلیج فارس سفت‌کاری نشده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،‌ عبدالحسین مختاباد در دویست و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: کارهای فرهنگی شهرداری تهران دارای پراکندگی و سوء مدیریت است. باید فکر اساسی را برای انجام برنامه‌های منسجم و فرهنگی در شهر تهران داشته باشیم.

وی گفت: در منطقه 22 نیز نمی‌دانیم آنجا شهردار دارد یا خیر. باید شهردار این منطقه یک روز به شورا بیاید و درباره مشکلات آن منطقه توضیح دهد. دریاچه خلیج فارس سفت‌کاری نشده است و آب به بخش‌های دیگر نفوذ می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره موسیقی در کشور اظهار داشت: جامعه‌ای که موسیقی نداشته باشد تمدن ندارد. شاخصه انقلاب هنر بوده است و چرا می‌گویند که هر کس به کنسرت می‌رود فاسد است. باید همه آحاد جامعه دست به دست هم دهیم و این مملکت را بسازیم.

وی به برنامه‌های فرهنگی شهر تهران انتقاد کرد و ادامه داد:  اتفاق عجیبی در حوزه فرهنگ تهران رخ داده به گونه‌ای که هنگامی که دوستان ما بودجه می‌خواهند در کمیسیون‌ها حاضر می‌شوند اما وقتی بودجه را گرفتند "حاجی حاجی مکه".

به گفته عضو شورای اسلامی شهر تهران، بعضا دیده می‌شود که شهردار تهران نیز در جریان نیست و از قالیباف می‌خواهیم که برنامه‌های منسجم‌تری در حوزه فرهنگ برای تهران داشته باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین به حواشی پیش آمده در مورد عدم برگزاری کنسرت در برخی شهرها اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص‌های انقلاب اسلامی هنر است و همانطور که ما به نظر افرادی که موسیقی ندارند احترام می‌گذاریم، باید بگوییم که آنان نیز باید به قانون پایبند باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول