اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) خدابنده:

فضای خوابگاهی حوزه علمیه امام صادق (ع) خدابنده مناسب نیست

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) خدابنده با بیان اینکه بیش از 95 درصد از طلاب این مرکز غیربومی هستند، گفت: فضای خوابگاهی حوزه علمیه امام صادق (ع) خدابنده مناسب نیست.

فضای خوابگاهی حوزه علمیه امام صادق (ع) خدابنده مناسب نیست

حجت‌الاسلام مجتبی میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ضرورت ایجاد فضای مناسب خوابگاهی برای استقرار طلاب خدابنده‌ای اظهار کرد: در حال حاضر کمبود فضای خوابگاهی و نامناسب بودن آن از جمله مهمترین مشکلات طلاب غیر بومی این مرکز است.

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این مرکز عنوان کرد: ساختمان جدید این مرکز در زمینی به مساحت 2 هکتار در سه فاز در دست احداث است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) خدابنده با بیان اینکه فاز نخست پروژه احداث حوزه علمیه امام صادق (ع) خدابنده در سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز کرد: به دلیل کمبود اعتبارات احداث این پروژه با مشکلاتی روبرو می‌شود.

وی با بیان کمبود امکانات رفاهی برای استقرار طلاب غیر بومی در حوزه علمیه امام صادق (ع) ابراز کرد: خوابگاه طلاب غیر بومی این مرکز در حال حاضر جنب بقعه قیدار نبی قرار دارد.

حجت‌الاسلام میرزایی با اشاره به نمناک و نامناسب بودن فضای خوابگاهی طلاب این مرکز عنوان کرد: با احداث ساختمان جدید مرکز علمیه امام صادق (ع) خدابنده نسبت با تأمین اعتبارات نسبت به احداث فضای مناسب خوابگاهی نیز اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه با افزایش فضای آموزشی اقدامات لازم برای جذب طلبه و ایجاد امکانات آموزشی در مقطع سطح دو حوزه‌های علمیه در این مرکز انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر طلاب این مرکز در پایه‌های اول تا ششم سطح مقدماتی حوزه مشغول به تحصیل هستند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) خدابنده به برگزاری دوره‌های آموزشی برای طلاب این مرکز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بیشتر طلاب این مرکز غیر بومی هستند با برگزاری دوره‌ها در راستای پرکردن اوقات فراغت طلاب اقدام می‌شود.

وی بیان کرد: آموزش زبان عربی، خطاطی، کلاس‌های ورزشی و آموزشی با حضور اساتید برجسته از جمله اقدامات انجام شده در عرصه ارتقای سطح علمی و آموزشی طلاب به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73002/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول