اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان زنجان:

قند بازار متعادل شده است/ توزیع روزانه 10 تن قند در زنجان

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان زنجان با اشاره به کمبود به وجود آمده قند در بازار گفت: با توزیع روزانه قند، کمبود آن جبران شده است.

قند بازار متعادل شده است/ توزیع روزانه 10 تن قند در زنجان

جلیل علی‌‎محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 200 واحد زیر نظر اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان زنجان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد از این واحدها مربوط به سوپرمارکت‌ها و خواربار فروشان هستند، گفت: فروش لبنیات، عسل فروشان، نمایندگان عسل‌فروشان، خواربار‌فروشان، عمده‌فروشان خواربار و پخش مواد غذایی، تولید لبنیات از واحدهای زیر نظر اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان هستند.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان زنجان با بیان اینکه اکنون وضعیت بازار در واحدهای زیر نظر خواربار و لبنیات فروشان آرام است، تصریح کرد: خوشبختانه مشکلی از نظر تأمین اقلام وجود ندارد.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه تنها مشکل موجود کمبود قند بود که با توزیع روزانه این کمبود حل شده است، اضافه کرد: قند کیلویی 2 هزار و 950 تومان بین فروشندگان توزیع و با کیلویی 3 هزار و 350 تومان به دست مشتری می‌رسد.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان زنجان همچنین از افزایش 9 درصد قیمت روغن خبر داد و گفت: درست است که قیمت این کالا افزایش یافته ولی مشکلی از نظر تأمین آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تنها محصول نایاب در بازار شکر است، تصریح کرد: در نتیجه افزایش تقاضا در ماه رمضان این محصول کمبود وجود داشت که همین امر منجر به افزایش قیمت آن شد.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان زنجان با بیان اینکه به علت عدم تقاضا حتی برخی از کالاها Offer نیز دارند، افزود: خوشبختانه در موقعیت کنونی مشکلی از نظر تأمین کالاها وجود ندارد.

به گزارش فارس، در نتیجه کمبود شکر در بازار قیمت این محصول از 2 هزار و 600 تومان به 4 هزار تومان در بازار نیز رسیده است.

همچنین طی هفته‌های گذشته برنج 10 کیلویی 43 هزار تومان بود، طی اواخر هفته قبل این قیمت به 47 هزار تومان نیز رسیده  است.

انتهای پیام/73005/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول