اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مردم انقلابی خراسان جنوبی در تمامی صحنه‌ها حضوری بصیرانه دارند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، عملکرد صحیح و شناخت لحظه‌ها با توجه به مقتضیات زمان و نیاز جامعه و اقدام و عمل به موقع این شورا را نتیجه همراهی و حضور بصیرانه مردم انقلابی دانست.

مردم انقلابی خراسان جنوبی در تمامی صحنه‌ها حضوری بصیرانه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی ابراهیم‌زاده ظهر امروز همزمان با سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تاسیس این نهاد در سال 59 تدبیر امام راحل عظیم‌الشأن برای مدیریت مناسبت‌های ملی بود.

وی افزود: مردم از ارکان اصلی برنامه‌های ملی و انقلابی و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خادمان آنها هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با شکرگزاری به در گاه الهی که توفیق خدمتگزاری در این سنگر مهم انقلاب اسلامی را عنایت فرموده است، از حضور همیشگی و آگاهانه مردم استان که همیشه در مناسبت‌ها و مراسمات انقلابی پیشگام بوده و نیز از ادارات عضو شورا قدردانی کرد.

ابراهیم‌زاده با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است که بر اساس نیاز واقعی و صادقانه در کشور شکل گرفت» عملکرد صحیح و شناخت لحظه‌ها با توجه به مقتضیات زمان و نیاز جامعه و اقدام و عمل به موقع را نتیجه همراهی و حضور بصیرانه مردم انقلابی دانست.

وی، تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مرداد سال 1359 را تدبیر حضرت امام خمینی (ره) دانست که سبب هماهنگی و نظم بیشتر مراسمات در بین دستگاه‌های مختلف شده و بر کیفیت اجرای مراسمات نیز افزوده شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: سازماندهی و مدیریت برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی و انقلابی با توجه به اهداف نظام و انقلاب بخشی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

ابراهیم‌زاده توضیح داد: این شورا در مناسبت‌ها و مراسمات غیرمترقبه نیز با سرعت موضع انقلابی گرفته و با همکاری سایر ادارات و حضور مردم توطئه دشمنان نظام و انقلاب را خنثی می‌کند.

وی از آغاز عملیات ساخت و ساز ساختمان شورا در آینده نزدیک خبر داد و رفع مشکل صوت مرکز استان که  مهمترین مشکل راهپیمایی در بیرجند بود را از موفقیت‌های شورا دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تشریح کرد: در صورت همکاری فرمانداری‌ها مشکل صوت راهپیمایی شهرستان‌های استان نیز به زودی برطرف خواهد شد.

ابراهیم‌زاده یادآور شد: موفقیت‌هایی که این شورا در طول سال به دست می‌آورد مرهون تلاش همه دستگاه‌های اداری و نهادهای انقلابی و مردمی بوده است.

انتهای پیام/69035/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول