اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوره شانزدهم لیگ برتر فوتبال

شماره پیراهن بازیکنان صبای قم مشخص شد

شماره پیراهن بازیکنان تیم فوتبال صبای قم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس مشخص شد.

شماره پیراهن بازیکنان صبای قم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برای دوره شانزدهم بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران که با شرکت 16 تیم از امروز دوشنبه چهارم مرداد ماه سال 1395 آغاز می‌شود و تا اردیبهشت ماه سال 1396 ادامه پیدا خواهد کرد، صبای قم به تعداد بازیکنانی که از دست داده، مهره جدید گرفته است.

نماینده فوتبال استان قم در نقل و انتقالات پیش‌فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تعداد 14 بازیکن خود را از دست داده و همین تعداد بازیکن جایگزین کرده است و با تمام محدودیت‌ها و مشکلاتی که پیش‌روی خود داشته، سعی کرده بهترین تیم را برای دوره شانزدهم لیگ برتر آماده کند.

صبای قم از بین سه دروازه‌بان فصل گذشته یعنی حامد لک، میلاد فراهانی و محمدرضا قدرتی‌پور، تنها میلاد فراهانی را از دست داد و دو دروازه‌بان دیگر را حفظ کرد و به جمع آنها محمدباقر صادقی سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان نیز اضافه شده است.

در خط دفاعی صبای قم نیز تحولات زیادی ایجاد شده، جایی که مهره‌هایی همچون خوزه فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، محمدامین آرام‌طبع، سامان آقازمانی و یکی دو مهره دیگر از صبای قم رفته‌اند و به جای آنها نفراتی همچون پویا سیف‌پناهی، امید جهان‌بخشی، محمدهاشم بیک‌زاده، میرهانی هاشمی و حمیدرضا دیوسالار جذب شده‌اند.

نماینده فوتبال استان قم در خط میانی خود نیز بازیکنان کلیدی و موثری همچون ابوالفضل ابراهیمی، رضا حقیقی، فرشید باقری، پیام صادقیان و اکبر صادقی را از دست داده اما به جای آنها بار دیگر ابوالقاسم دهنوی را بازگردانده و مهره‌هایی همچون مهران امیری، سیدعلی فاطمی و وحید علی‌آبادی به این تیم پیوسته‌اند.

در خط حمله تیم صبای قم تنها محمد قاضی از جمع صبایی‌ها جدا شده و به جای وی بازیکنان موثرتر و ارزشمند‌تری هچون غلامرضا عنایتی، احمد حسن‌زاده، منصور تنهایی و وحید امرایی به صبا آمده‌اند و در کنار مهاجمانی که صبا از فصل قبل داشت، اکنون این تیم در خط حمله ترافیک سنگینی دارد.

صبا در 12 دوره‌ای که در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشته به جز یک دوره که سیزدهم شد هیچ‌گاه از رتبه دهم پائین‌تر نرفته است و در عوض موفق به کسب یک مقام سومی و دو عنوان چهارمی لیگ برتر به عنوان بهترین رتبه‌های خود شده و از این طریق دو بار به بازی‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های‌آسیا راه یافته و به مصاف رقبای آسیای رفته است.

در حالی که دوره جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از امروز دوشنبه چهارم مرداد ماه رسما آغاز می‌شود و صبای قم از ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم به قضاوت علیرضا فغانی در مقابل تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان به میدان خواهد رفت، شماره پیراهن بازیکنان صبا نیز برای این لیگ مشخص شد.

بازیکنان تیم فوتبال صبای قم برای دوره شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران:

حامد لک (شماره یک)

داود بهادری (شماره 2)

پویا سیف‌پناهی (شماره 3)

مسعود حق‌جو (شماره 4)

ابوالقاسم دهنوی (شماره 5)

سیدمهدی حسینی (شماره 6)

وحید امرایی (شماره 7)

عبدالکریم اسلامی (شماره 8)

منصور تنهایی (شماره 9)

غلامرضا عنایتی (شماره 10)

محمد اوسانی‌کرد (شماره 11)

امید جهان‌بخشی (شماره 14)

محمدهاشم بیک‌زاده (شماره 16)

محسن کرمی (شماره 17)

مهران امیری (شماره 18)

میرهانی هاشمی (شماره 20)

محمدباقر صادقی (شماره 22)

محمدرضا قدرتی‌پور (شماره 24)

حمیدرضا دیوسالار(شماره 33)

احمد حسن‌زاده (شماره 70)

سیدعلی فاطمی (شماره 77)

محمد بائوج‌رضایی (شماره 75)

وحید علی‌آبادی (شماره 88)

انتهای پیام/78002/و40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول