اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز پنجم مسابقات هندبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

هندبال تهران بر تیم ارومیه چیره شد

تیم هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران توانست با نتیجه 25 بر 17 تیم آذربایجان غربی را از پیش رو بردارد.

هندبال تهران بر تیم ارومیه چیره شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در بازی نخست دور پایانی مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دو تیم تهران و ارومیه به مصاف هم رفتند و یک دیدار تماشایی و نفس‌گیر را رقم زدند.

تیم‌های هندبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی تهران و ارومیه در شرایطی نخستین بازی روز پایانی رقابت‌ها در مرحله گروهی را برگزار می‌کردند، که معادلات این گروه بسیار پیچیده به نظر می‌رسید.

تیم تهران برخلاف پیش‌بینی اغلب مربیان و سرپرستان حاضر در مسابقات، موفق شد تیم خوب ارومیه را با اختلاف 8 گل از پیش رو بردارد و برای صعود به انتظار بازی تیم‌های کرمان و همدان بنشیند.

تا اواسط نیمه نخست این بازی پر افت و خیز همه‌ چیز با تساوی دنبال می‌شد و کسب امتیاز از سوی هر یک از دو تیم، توسط رقیب جبران می‌شد، اما تهرانی‌ها کم‌ کم بازی را در دست گرفتند و با چهار امتیاز پیاپی از حریف پیش افتادند و در نهایت با حساب 13 بر 9 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز برخلاف انتظارات تیم ارومیه کاری از پیش نبرد و در مقابل هندبالیست‌های تهران یک اختلاف 4 امتیازی دیگر را نیز در این نیمه رقم‌ زده و در مجموع با امتیاز 25 بر 17 حریف آذری خود را شکست دادند تا در صورت شکست همدان از کرمان به‌ عنوان تیم دوم گروه «ب» راهی مرحله نیمه‌ نهایی مسابقات شوند.

مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 10 تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/89003/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول