اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

رونق تولید در قالب مهار تورم سیاست دولت است/ هیچ دولتی پس از انقلاب نتوانسته همانند دولت یازدهم تورم را مهار کند

استاندار هرمزگان گفت: سیاست دولت تدبیر و امید تنظیم روابط اقتصادی است تا در قالب مهار تورم، تولید را رونق دهیم.

رونق تولید در قالب مهار تورم سیاست دولت است/ هیچ دولتی پس از انقلاب نتوانسته همانند دولت یازدهم تورم را مهار کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که در محل واحد صنعتی تولید روغن نباتی در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس برگزار شد، با قدردانی از فعالیت‌های این واحد صنعتی، عنوان کرد: سیاست دولت تدبیر و امید تنظیم روابط اقتصادی است تا در قالب مهار تورم، تولید را رونق دهیم.

وی با تاکید بر استمرار مهار تورم، افزود: براساس وعده رئیس جمهور برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی نرخ تورم با تلاش دولت تدبیر و امید در کشور تک رقمی شد که این کاری بی‌نظیر بوده که هیچ کدام از دولت‌ها پس از انقلاب اسلامی موفق نشده بودند تورم افسار گسیخته را مهار کنند اما امروز تورم تک رقمی شده که باید این روند استمرار داشته باشد.

استاندار هرمزگان خواستار پایبندی بانک‌ها به اجرای تعهدات خود و پرداخت‌های متعدد تسهیلات به واحدهای تولیدی شد تا تولید رونق پیدا کند.

جادری تصریح کرد: در سال 94 بیش از 50 درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان محقق شد و باید آثار این مصوبات در رفع موانع تولید مشخص شود.

وی گفت: از مدیران بانک‌های استان انتظار داریم آمار قابل قبولی در چارچوب مصوبات کارگروه از پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی ارائه دهند چون بانک‌ها می‌توانند به بخش‌های صنعت و کشاورزی و خدمات با پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش کمک کنند تا از رکود خارج شوند.

به گزارش فارس، استاندار هرمزگان به همراه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان از واحد صنعتی تولید روغن نباتی در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس بازدید کرد و با روند کار این واحد تولیدی آشنا شد.

انتهای پیام/3264/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول