اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

فرمانده تیپ امام باقر(ع) سوریه در گفت‌وگو با فارس خبر داد

تکمیل حلقه محاصره تروریست‌ها در حلب؛ آمادگی ارتش برای یورش به «بنی زید»

فرمانده تیپ امام محمد باقر(ع) از نیروهای پشتیبان ارتش سوریه در حلب با اعلام آمادگی این نیروها برای حمله به «بنی زید» مهم‌ترین مقر تروریست‌ها در شرق حلب گفت: نبرد حلب نقشه‌های استعماری سرویس‌های اطلاعاتی غربی-عربی را ناکام گذاشت.

تکمیل حلقه محاصره تروریست‌ها در حلب؛ آمادگی ارتش برای یورش به «بنی زید»

«الحاج زیاد الحسن» معروف به حاج مجاهد و فرمانده تیپ امام محمد باقر (ع) از نیروهای مقاومت مردمی پشتیبان ارتش سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق از تکمیل حلقه محاصره تروریست‌های حلب خبر داد.

وی افزود: تیپ امام محمد باقر (ع) با ارتش سوریه و دیگر نیروهای متحد خود آماده حمله به بنی زید، مهم‌ترین مقر تروریست‌های حلب می‌شوند که روزانه با ده‌ها موشک و خمپاره مردم بی گناه را هدف قرار می‌دهند.

تروریست‌های موجود در محله‌های شرقی حلب، ساکنان دیگر مناطق این شهر را به دلیل ماندن در کنار ارتش و دولت و خودداری از پیوستن به طرح اسلامی مورد نظر تروریست‌ها، یک هدف نظامی به شمار می‌آورند.

ارتش سوریه با رسیدن به نزدیکی جاده کاستیلو به عنوان تنها مسیر تدارکاتی و پشتیبانی تروریست‌ها به سوی شمال حلب، آن‌ها را در محله‌های شرقی این شهر محاصره کرد.

این پیروزی این امکان را به ارتش می‌دهد که محله‌هایی مانند بنی زید که مهمترین مکان شلیک موشک‌ها و خمپاره‌ای تروریست‌ها به سوی مناطق مرکزی و غربی حلب است را سریع‌تر پاکسازی کند.

الحاج مجاهد با اشاره به هماهنگی بالای بین همه نیروهایی که در جبهه حلب با ارتش سوریه همکاری می‌کنند، گفت: این هماهنگی طی روزهای آتی به آزادسازی مناطقی راهبردی و مهم منجر می‌شود که در نهایت رویای ترکیه و همه دشمنان سوریه برای تسلط بر حلب را ناکام می‌گذارد.

حاج مجاهد در خصوص ماموریت تیپ امام محمد باقر (ع) در حلب گفت: تیپ امام باقر با همکاری نیروهای هم‌پیمان خود مسئول حفاظت از ریف جنوبی حلب هستند علاوه بر اینکه از دیگر جبهه‌های حلب مثل الراشدین و جبهه الراموسه در غرب و جنوب حلب پشتیبانی می‌کنند.

وی با اشاره به مشارکت تیپ امام باقر در شکستن حلقه محاصره نبل و الزهراء، گفت: حفاظت از مسیر خناصر تنها شریان حیاتی شهر حلب، مشارکت در جبهه‌های نبرد در ریف جنوبی ملاح و جاده کاستیلو، جبهه لیرمون و پیرامون بنی زید از دیگر فعالیت‌های نظامی تیپ امام باقر (ع) است.

حاج مجاهد نبرد حلب را نبردی سرنوشت‌ساز توصیف و تاکید کرد: سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، ترکیه، قطر و عربستان طی این سال‌ها برای سیطره تروریست‌ها بر شهر حلب تلاش کردند تا پروژه‌های استعماری خود را در منطقه پیاده کنند اما پیروزی ارتش سوریه و متحدانش در حلب به معنای سرنگون نقشه‌های دشمنانش است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول