اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

استاندار حلب در گفت‌وگو با فارس خبر داد

شلیک 250 گلوله خمپاره در روزهای اخیر به حلب؛ تسلیم تروریست‌ها نمی‌شویم

استاندار حلب با بیان اینکه ایستادگی شهر حلب، تروریست ها را به چالش کشید گفت: بسیج کادر پزشکی این شهر برای خدمات‌رسانی به مردم حامل این پیام است که ادامه حملات نمی‌تواند ملت سوریه و حلب را به زانو درآورد.

شلیک 250 گلوله خمپاره در روزهای اخیر به حلب؛ تسلیم تروریست‌ها نمی‌شویم

«محمد مروان العلبی»، استاندار حلب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه تاکید کرد که نیروهای ارتش سوریه و متحدانش تلاش‌های مکرر گروه‌های مسلح تکفیری برای حمله به مناطق قدیمی حلب، العقبه و بستان القصر را ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر تروریست‌ها بیش از 250 گلوله خمپاره به مناطق مسکونی شهر حلب شلیک کردند، گفت: حلب قریب به چهار سال است که در معرض حملات خمپاره‌ای تروریست‌هاست و تشدید موج این حملات طی روزهای اخیر هرگز اراده اهالی حلب برای ادامه حیات طبیعی در این شهر نگرفته و آنها به ایستادگی و مقاومت در این وضعیت عادت کرده‌اند.

العلبی درباره وضعیت خدمات‌رسانی به استان حلب گفت: حتی در سایه تحریم‌های اقتصادی، خدمات رسانی به شهروندان به طور کلی متاثر از هیچ تحولی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حلب و همه ادارات و موسسه‌های آن در آماده باش کامل به سر می‌برند، گفت: کار جمع آوری آوار منازلی که هدف حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها قرار گرفته بخصوص در محله السریان که بیش از دیگر مناطق هدف حملات خمپاره‌ای بوده است، ادامه دارد.

العلبی گفت: به رغم اوضاع امنیتی دشوار و تحلیل رفتن ظرفیت‌ها در استان حلب اما بیمارستان‌های دولتی در شبانه روز از آمادگی بالایی برای استقبال از مجروحین برخوردارند و بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی وابسته به بخش خصوصی همکاری کاملی وجود دارد.

استاندار حلب تاکید کرد: استانداری حلب همچنین به شهروندان آسیب دیده از جنگ در حلب خسارت موقتی پرداخت کرده تا به آنها برای تهیه مسکنی دیگر کمک کرده باشد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول