اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی عنوان کرد

"ورزش، اقتصاد و اجتماع" مهم‌ترین شعار راهبردی ورزش خراسان جنوبی/ حمایت و ترویج ازدواج‌ با الگوی ایرانی و اسلامی

سرپرست اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: شعار توسعه ورزش استان بر محور "ورزش، اقتصاد و اجتماع" رقم خورده است و برای مدیریت بهتر بودجه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی از بهترین اساتید دانشگاه مشاورانی انتخاب خواهند شد.

"ورزش، اقتصاد و اجتماع" مهم‌ترین شعار راهبردی ورزش خراسان جنوبی/ حمایت و ترویج ازدواج‌ با الگوی ایرانی و اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید رضا برومند صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خدمتگزار خوب و خادم مردم بودن تابع لباس و مکان نیست.

وی با اشاره به ظرفیت‌ پتانسیل حوزه ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: با برنامه‌ریزی راهبردی و سیاست‌های اجرایی هدفمند می‌توان استعدادهای بالقوه را شکوفا و غول خفته ورزش استان را بیدار کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: "نجمه خدمتی" پدیده‌ شگفت‌ساز ورزش تیراندازی با اسلحه بادی ایران و جهان در این استان رشد و نمو پیدا کرده است و همین‌طور برادران علیزاده که در ورزش سه‌گانه کشور چهره نام‌آشنایی هستند از جوانان این مرز و بوم هستند.

برومند با بیان اینکه آموزش و پرورش از بستر مناسبی برای توسعه و نهادینه کردن ورزش برخوردار است، یادآور شد: تجمیع برگزاری مسابقات ورزشی با رویکرد استعدادیابی و نخبه‌پروری از خواسته‌های این حوزه است و به همین منظور در صدد انعقاد تفاهم‌نامه با اداره‌ کل آموزش و پرورش هستیم.

*بزودی همایش خیران ورزش‌یار خراسان جنوبی برگزار می‌شود

وی با اشاره به تاکید اسلام بر آموزش ورزش شنا خاطرنشان کرد: از آنجاییکه آموزش و پرورش دارای استخر شنای اختصاصی در مرکز خراسان جنوبی نیست در نظر است با انعقاد تفاهم‌نامه‌ فی‌مابین در واگذاری اماکن ورزشی ماده 88 به ویژه استخرهای شنا به آموزش و پرورش با تسهیلاتی صورت گیرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از بدنه بسیج مردمی، حوزه‌های علمیه و مساجد به عنوان بستر مناسبی برای ترویج و ساماندهی ورزشی نام برد و گفت: به همین منظور به دنبال تدوین برنامه‌های مشترک ورزشی با سازمان‌های مردم نهاد هستیم.

برومند با اشاره به راه‌اندازی مجمع خیران ورزش‌یار خراسان جنوبی متذکر شد: این مجمع با هدف جذب خیران در توسعه اماکن ورزشی و سرمایه‌گذاری پایدار از طریق ساخت مغازه‌های تجاری درآمدزا به صورت وقف در کنار فضاهای ورزشی تاسیس شده است.

وی افزود: بیش از 100 خیر بومی و غیر بومی خراسان جنوبی عضو مجمع خیران ورزش‌یار هستند و به زودی همایش بزرگ خیران ورزش‌یار و وقف‌گذار ورزشی در بیرجند برگزار می‌شود.

*حمایت و ترویج ازدواج‌ با الگوی ایرانی و اسلامی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یادآور شد: شعار توسعه ورزش استان بر محور "ورزش، اقتصاد و اجتماع" رقم خورده است و برای مدیریت بهتر بودجه‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی از بهترین اساتید دانشگاه مشاورانی انتخاب خواهند شد.

برومند از زدن کلنگ احداث مجموعه ورزشی شهرستان زیرکوه در عید فطر امسال خبر داد و گفت: این فضای ورزشی توسط خیر ورزش‌یار کویتی ساخته و به اداره کل ورزش و جوانان اهدا می‌شود.

وی با اشاره به سرمایه عظیم انسانی و نیروی بالقوه جوانی اذعان داشت: ازدواج اسلامی، آگاهانه و به موقع از موضوعات مهمی است که باید متولیان امور جوانان به آن بپردازند بنابراین اداره کل ورزش و جوانان با بهره‌گیری و مشارکت خیران ورزش‌یار در صدد حمایت و ترویج ازدواج‌ها با الگوهای ایرانی و اسلامی است.

انتهای پیام/69014/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول