اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

خشکسالی در خراسان جنوبی بیداد می‌کند/ ضرورت توجه دولت به مسائل زیربنایی خراسان جنوبی

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه خشکسالی در خراسان جنوبی بیداد می‌کند، گفت: اگر چشم‌ها را باز نکنیم پارامترهای توسعه استان که یکی از آنها امنیت است را از دست می‌دهیم.

خشکسالی در خراسان جنوبی بیداد می‌کند/ ضرورت توجه دولت به مسائل زیربنایی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی رضایی‌بیرجندی صبح امروز در شورای اداری و آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان جنوبی ضمن خیرمقدم به وزیر کشور و استاندار جدید خراسان جنوبی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از این فرصت باقی مانده بهترین استفاده را نماییم.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی استانی معنوی و فرهنگی است، تصریح کرد: این استان دارای مردمی ولایی است بنابراین امیدواریم این سفر مقامات کشوری مایه خیر و برکت برای استان شود.

امام جمعه بیرجند به رنج سفر وزیر کشور اشاره کرد و گفت: از اینکه رنج سفر را تحمل کردید کمال تشکر را داریم و امید است این سفر مایه خیر و برکت برای مردم استان باشد.

رضایی ادامه داد: بعضی از افراد هر لحظه عمرشان عید است و عارفان دو عید دارند بنابراین طبق روایت‌های اسلامی خداوند وقتی کسی را دوست داشته باشد غیر از هدایت‌های عادی کارهای دیگری نظیر گرفتن دست وی و بالا بردن را محقق می‌کند.

وی نعمت امامت، رهبری و غیره را از مهم‌ترین فرصت‌هایی که خدا به انسان داده ذکر کرد. 

امام جمعه بیرجند شرایط خراسان جنوبی را در عرصه‌های مختلف نامناسب دانست و گفت: اگر به وضعیت خشکسالی استان توجه نشود شاهد مهاجرت روستاییان خواهیم بود.

رضایی با بیان اینکه خشکسالی در خراسان جنوبی بیداد می‌کند، اذعان داشت: اگر چشم‌ها را باز نکنیم از پارامترهای توسعه استان که یکی از آن امنیت است را از دست می‌دهیم. 

وی با بیان اینکه وضعیت خشکسالی استان عنایت‌های ویژه‌ای را می‌طلبد، افزود: مردم استان مردمی صبور هستند و باید متناسب با همین شرایط به مردم خدمت کرد.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: باید با تلاش نمایندگان ولایی و عنایت وزیر کشور به پارامترهای توسعه استان توجه ویژه‌ای شود.

رضایی به مسائل زیربنایی استان اشاره و خاطرنشان کرد: اگر به روستاها توجه نشود خالی از سکنه شده و دولت مجبور می‌شود برای محافظت از مرزها در این مناطق سرباز بگمارد.

انتهای پیام/2248/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول